ADUHAI...

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Sampai hari ini aku masih belum gaji lagik.. Tadi aku cek di akaun bank.. Balance masih itu2 jugak bha.. Ndak berani juak aku mengencang di opis tu.. sebab aku masih sedar diri.. Aku seorang Piecemil.. Hohohoho..

Beberapa hari ini kehidupanku seperti biasa.. Meskipun terasa sikit berat sebab duit simpanan semakin hari semakin berkurang.. Bersyukur ada kawan2 yang memahami.. Ramai jugak yang mau mengasi pinjam duit.. Tapi aku tolak.. Bukan sebab sombong.. Tapi selagi aku masih boleh merangkak, aku akan cuba jugak merangkak dulu..

Tapi yang bestnya kan.. Rezeki luar banyak yang datang.. Thankz kepada Kak KBR yang bagi bayaran Iklan dan juga kepada Abg Zhaf yang mengajak aku joint-in TawauKini.com.. Dapat jugak aku beberapa keping yang boleh aku tolak pegi kereta.. Hihihihi..

Dalam satu majlis yang baru2 aku hadiri, aku dapat Hamper dan "sampul" sekali.. Bahagianyaa.. Dan aku bersyukur sangat2..

Minggu ini adalah minggu terakhir sebelum Hari Raya. Dan minggu ini juga merupakan minggu yang paling sibuk aku dengan kegiatan Jingle ku.. Mau buat Jingle promo untuk program.. Tak kurang juga mengedit program berdurasi sehingga 1 jam untuk di compile menjadi sebuah rancangan yang boleh di siarkan..

Esok (06 Sept) aku akan membawa adik2 aku pigi shopping Raya.. Dengan Mak aku sekali.. Mesti aku akan jadi Malu depan mak aku sekarang.. yalah.. Sebab aku ndak boleh mengasi apa2 esok melainkan menjadi pemandu.. emm.. Aku dah niat mau membelikan Bapakku baju raya untuk kali kedua.. tapi, rasanya macam ndak boleh kan??

Kerisauan terus memuncak.. Tapi, aku?? My Name Is SAAT :(

No comments: