GILA!!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Allahuakhbar!!! Sakitnya hati ini.. Aku terpaksa buat satu keputusan yang aku sendiri tak pasti.. Aku terpaksa menghancurkan hati orang yang sayang aku.. Aku terpaksa melakukan segalanya demi untuk tidak melukakan hati sesiapa.. Sangat pedih untuk menghantar pesanan pengakhiran atas sebuah permulaan yang sangat membahagiakan..

Aku minta maaf sangat2.. Aku terpaksa melangkah pergi.. Aku rasa diri aku skung ni sehina anjing.. Malah mungkin babi.. Ahahaha.. Aku langsung tak terfikir sesuatu sebelum aku melakukannya. Ya Allah.. Aku telah mengecewakan hati kawan ku.. Kawan yang sangat aku sanjung. Meskipun kami belum pernah berjumpa..

AKu cuma mengharapkan perpisahan ini sebagai sesuatu yang membahagiakan. Ahh!! Ada ker perpisahan yang membahagiakan?? Kenapa lah agaknya aku begini??

Mungkin sebab aku takder kawan yang memahami macam dier kot?? Yang ambil berat dan sentiasa memberi sokongan.. So, akibat kebodohan ku sendiri.. Aku hilang tempat itu.. Dan sekali lagi.. Aku hilang...

Aku rasa aku macam mintak simpati plak. Meminta maaf yang dirasakan tidak perlu oleh dia. Dan akhirnya aku mendapat kata kunci.. TIDAK PERLU.. yang kalau di fikir dan di putar balik.. Aku faham. Ada titik noktah yang begitu terang. Cuma jalan untuk menuju noktah itu sungguh derita. Walaubagaimanapun, aku redho.. Dan aku harap, aku dapat belajar untuk menjadi seorang kawan yang lebih baik pada masa akan datang.. My Name Is SAAT :(

No comments: