HARI INI 20 Mei 2011

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Olahhh.. Ehee.. Hari ni aku bersyukur sangat. Sebab aku gembira.. Ntah dari mana datangnya semangat itu. Tapi yang pasti, aku sungguh gembira. Aku gembira sebab HP yang konon aku mau jual tu ndak jadi aku jual. Aku berfikir panjang sebelum ini. Adakah betul tindakan aku ini. Tapi bermula semalam, jawapannya adalah TIDAK! Aku tidak akan jual HP aku itu. Ehee.. Aku sayang HP aku ni. Lagipun, aku dah takder apa2 yang boleh aku kenang pasal dia melainkan dengan HP aku tuh.. SMS pun ndak sanggup mau delet. But for sure, no HP, dan gambar, semua dah ku delet.. Weather dalam lappy, dalam HP ini atau dalam hati.. Ya!! Dalam hati.. Walaupun tidak semua, namun aku yakin, semuanya sedang berjalan seperti yang aku rancang..

Semalam.. Satu hari yang cukup mencabar buat aku. Kawan aku mendelet aku dari FB. Tapi, aku tak marah sebab kira fair lah kan.. Sebelum ni pun aku dah remove dia. Lepas tu aku Add dia balik. Nasib baik dia accept.. Kenapa aku add?? Sebab aku dah di leter hampir 1 jam.. Huwahuwahuwa.. I love my pwend.. thankz Pet :)

Dan, aku semakin musykil bila seorang lagi kawan dari Pahang add aku kat FB dan bagik aku no phone. Aku tak tau apa motif.. Tapi yang pasti, aku tak akan prejudice atau menyimpan prasangka buruk dengan dia tuh. Dia kawan baru.. So kene layan dengan baik kan?? Be Positif.. Ngee.. :)

Lagi cerita pasal semalam.. Aku gi maen badminton utk hilangkan stress.. Balik umah aku rasa bebas sangat.. Nak makan malam, aku terpandang maggie.. Huwahuwahuwa.. hatiku menjerit "Nak makan.. Nak Meggie.. Ahh.. Sedapnya masuk tekak ku ni Meggie?" Tapi aku senyum ja dan melupakan niat untuk makan meggie. Entah darimana dorongan melarang aku untuk makan. Tapi aku yakin, hati aku ikhlas melakukannya..


Hari ni masuk konti siaran dengan penuh gembira... Ntah dari mana datangnya semangat ni. Hari ni aku langsung tak sedih. Sebab aku tau aku kuat. thankz kepada semua kawan2 yang berikan aku kekuatan untuk melalui ini. Aku tau kamu benci tengok aku sedih kan?? So, its a gud news for u guyz.. The real Saat just came back with a beautiful smile :) Wink!!

Semalam, aku menerima tuduhan yang pelik.. Aku dikatakan cuba untuk menjauhkan diri daripada mereka. Sms aku tak layan, Call in aku tak pick-up, message kat FB pun aku tak reply.. So, ini adalah jawapan aku:-

SMS   >> Aku memang berniat utk tidak menjawab sms tuh. Sebab aku rasa agak mustahil untuk menjual HP itu kepada ko. Sebab, aku tau, ko nak tolong.. Bukan ko nak guna pun HP tuh kan?? :)


CALL-IN >> Aku memang minta maaf sebab aku tak sedar yang ko ader call. As i told u, aku dah tak berapa nak layan HP aku lepas kejadian hitam itu. But now, i dont think so, bcoz im falling in love to my phone for the second tyme!! Eheee :)


MESSAGE FB >> Line WiFi kat opiz aku ni sangat Lidut. Sebab sharing ngan begitu banyak umat manusia di Opiz ni.. So, pop-up notification aku terima lambat walaupun pada dasarnya kelmarin aku duduk depan komputer jer... Tapi yang pasti, aku dah balas kan??

Huweee.. Aku minta maaf sangat sebab semalam aku ignore call ko. Sebab ko nak tau bagaimana kalu aku ignoring someone kan?? Haa.. Itu antara contohnyer.. So, plz.. Lepas ni, bagi aku peluang untuk jelaskan kenyataan sebenar sebelum membuat keputusan. Sbb keputusan itu memberi tamparan hebat pada aku. I dunt think i will got another u in the future.. Soalan aku pada ko.. KITA MASIH KAWAN KAN?? Kalau jawapan aku.. YES!!! KITA KAWANNNNNNNNNN (Mode mau peluxx) Tapi, bagaimana ngan ko?? My Name Is SAAT :-|

No comments: