AKU SAYANG KO KIO!!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Aku tau apa sebab monday blues aku hari ini.. Walau macam mana aku tahan pun, aku masih tetap tidak boleh senyum.. terasa berat mau berkata-kata.. Argh! Sangat tidak bermaya memikirkan dia.. Aku minta maaf bah.. Aku ni telampau emosional.. Aku tau, aku merasakan semua ini disebabkan rasa sayang aku sama ko.. Ndak payah la ko cuba untuk mengawal diri ko untuk aku.. Sebab apa saja yang ko buat akan membuatkan aku jatuh cinta sama ko terus terusan.. Percayalah.. Aku sayang sama ko..

Baik dan buruk memang ada. But which are MOST??

Untuk makluman ko, aku paling sedih bila ko mula berbicara pasal tempat ini.. Aku tau, mungkin ko sudah terbiasa untuk melalui kegembiraan bersama kawan2 ko di sana.. Dan mungkin sebab aku ni ndak tau apakah kegembiraan yang ada di sana.. Yang aku tau, tempat itu memang tidak baik, sangat sosial, sangat terdedah dengan pelbagai godaan duniawi.. Kalau tidak tahu membawa diri.. Kita akan hanyut.. Dan yang paling aku tau di tempat seperti ini, kita akan lebih boros daripada biasa.. Betul cakap Sepupu, apa gunanya kalau ko menahan hati untuk tidak mau ke sana kerana aku?? Kosong.. Tiada makna.. Kerana itu bukanlah matlamat aku yang sebenarnya..

Aku mau ko gembira dengan kehidupan ko.. Tapi, mungkin cara aku kadang2 membuatkan ko terkongkong sehingga mungkin ko merasakan aku menarik semua kegembiraan dan kebahagiaan yang pernah ko alami sebelum ini.. Ok.. Look, aku tak nak paksa ko buat apa2.. Sebab sebelum ini pun aku menekankan tentang keihlasan dan kejujuran.. Dan ko semakin berjaya melakukan kejujuran dengan aku.. Dan aku minta maaf kalau aku terlalu emosi menerima kejujuran yang cuba ko paparkan.. Iya.. Tokoh ilmuan yang hebat pun menyedari hal ini.. Sehingga hadir satu kata pujangga "Berkata benarlah kamu walaupun ia menyakitkan".. Dan aku sudah sangat maklum dengan perkara itu.. Cuma tolong beri aku peluang untuk belajar menerima.. Aku sayang ko.. dan aku rela sakit kerana ko.. Sumpah!!

HAHAHAHAH!!! Sepupu.. Barang yang ko antar dah sampai.. Betul2 ada depan mata aku ni.. Jap Jap.. Waaa adan 3 Helai.. Thankz a lot!! Bergegar aku membukanya.. And its all my pebret kaler.. T aku pakai baru amik gambo arr.. Sepupu, aku sayang sama dia lor.. Tapi, kenapa semua yang aku buat nampaknya macam menyedihkan dia ar?? Hurmmm...

Tau tak, sepupu banyak bercerita mengenai ko dalam blog dia.. Dapat aku bayangkan kalau si sepupu sungguh sedih akan kehilangan ko.. Aku doakan agar ko tetap berada di sana.. Jangan ke mana2.. Sebab kamu berdua saling memerlukan dan saling melengkapi antara satu dengan yang lain.. I sangat lupa nak ucap Gud Luck untuk ko.. Pasal kes mahkamah tu, aku masih tetap dengan pendirian aku, akan terus menyokong ko, walau apapun.. Dan pada penghujung hari isnin ini, baru aku tahu, aku telah mensia2kan hari isnin dengan kemurungan tanpa sebarang senyuman.. Oh! Sangat merugikan.. My Name Is SAAT :-|

No comments: