TERIMA KASIH BANGET

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye olz.. Seharian ndak senyum.. Sungguh canggung rasanya.. Alhamdulillah.. Berjaya aku menghabiskan puasa sehari di bulan Rejab untuk kali ini. Bukan aku ja yang puasa sebenarnya, si dia pun berpuasa gak.. Mungkinkah ini puasa dia yang kedua atau yang keempat?? Apapun, Tahniah untuk u dear.. Esok, aku akan berpuasa lagi.. Dugaan berpuasa bukan di bulan puasa ni memang hebat.. Tengok orang makan, minum, merokok.. Argh!! So, aku amik pendekatan ndak keluar dari opiz melainkan aku ke JPN ja tadi dalam jam 3 petang.. Hantar dokumen adik aku.. Alamak.. Kakak tu out-station lax ke Lahad Datu.. 

Aku semakin menerima kalau dia dengan budak CIMB tuh.. Not a big prob sebenarnya... Cuma aku ja ni yang terlalu emosional.. Ya lah.. Gila ndak risau.. Aku sayang bah dia tuh.. Aku ndak mau bermadu.. Tapi, kalaulah terpaksa bermadu, apa agaknya yang bakal berlaku?? Uhuhuhu.. Tetiba aku teringin nak berkawan dengan budak CIMB tuh.. Yelah.. Sapa jua dia, janji dia kawan kepada si Dia.. Tetiba aku teringan ngan kisah silam dia sebelum ini.. hampir 6 tahun bersama.. Tetiba putus di sebabkan aku.. Uhuhuu.. Aku dah mula meletakkan diri aku sebagai madu pada masa itu.. Semuanya berlaku sebab aku sayang sama dia.. Dan, aku juga berminat untuk berkawan dengan budak itu.. Tapi, si Dia melarang keras.. So, aku mengambil pendekatan mengiyakan saja.. Ada jugak ketikanya aku bertanya pasal budak tuh dengan si Dia, namun jawapan yang diberikan.. "Dah lah, jangan cerita pasal dia lagi" Huhuhuhu

Hari ini, aku menerima hadiah daripada si sepupu yang jauh di mata namun sentiasa dekat di hati.. 3 helai baju dan kad yang sungguh comel.. Semuanya ada makna.. Dan yang paling aku suka adalah baju berwana itam tuh.. Sama macam si Sepupu jugak.. Thankz sangat2 bagi adiah itu.. Dan tentu2 ko adalah pemberi hadiah yang pertama untuk kali ini.. Tak suka hadiah!! Tapi demi kerana ko yang kasi, aku sangat hargainya.. Kad, hurmm.. Terima Kasih Banget!! Jap aku upload gambar kad tuh..

Tulisan tangan si Sepupu... Hihihi ^__^

Hohohoho.. Sila Fokus Pada Kad yea ^__^
Again, Thankz a lot to both of them lor.. Kang nanti sampai bulan Ogos dan Januari hah!! Masa tu aku lax bagi kad kat korang.. Hihihihi.. I love the present very much.. Ndak dapat lagi aku upload gambar baju2 tuh.. Nantilah arr.. Kalu aku dah pakai baju tuh baru aku upload.. Confirm aku akan kelihatan comel.. Hihihihi.. 

Satu pengakuan jujur aku malam ini, aku akan terima apa sahaja yang si Dia berikan untuk aku.. Dan aku mohon agar Dia akan terus ikhlas dan jujur dengan aku.. Walaupun pahit untuk di telan.. Kerana aku telah mencintainya dari hujung reambut hingga hujung kaki sejak perkenalan pertama pada 27 Disember 2010.. My Name Is SAAT : |

No comments: