CERITA SUSAH TIDO

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Haiyaaa!!! Malam ini susah mau tido woo.. Meskipun badan terasa letih sebab awal pagi dah bangon.. Namun mata masih tetap segar.. Mungkin sebab ada org temankan i malam ni dengan sms dia yang perghh!!! Hihihihi.. So aku layan FB, TV dan SMS lor.. Darl.. Ahahaha.. Ndak pernah terbayangkan perkataan ini.. Dan ianya sungguh bermakna.. Pertama kali di guna dalam sms kami.. Ngeee..

Hari ni aku mo kongsi pasal meja kerja aku yang sungguh messy.. nak tengok macam mana messynya meja kerja aku?? Haaa..

Sangat Messy kan?? Hahaha ^__^
Tapi yang pasti, bermula jam 7 malam tadi, meja ini sudah kemas dan kembali serinya.. Namun, aku lupa lax nak amik gambar tadi.. Tapi yang pasti, memang sungguh kiut lor.. Comel jer meja aku yang baru.. Hahaha.. Masuk bakul jer keje aku kan?? Ngeee.. maklumlah, sejak bberapa hari ni sibuk sangat dengan pelbagai bende... Dan skung ni, kene siapkan resume, borang bayaran balik PTPTN dan melengkapkan borang untuk di hantar ke JPN untuk adik aku.. Yeah!! Aku masih berusaha untuk dia.. Dan kian menunjukkan hasil.. Memudahan cepat lah siap semuanya kan.. Hihihihi

Hari bapa!! Yeah.. Agak tersentuh membaca entry kawan baek aku pasal kebencian dia dengan sambutan Hari Bapa ni.. Secara jujurnya aku juga ndak pernah sambut hari bapa. Sebab bapa aku bukan jenis yang suka dengan sambutan2 seperti ini. For sure, dia dah rasa bahagia bila melihat anak2 dia semua gembira dan berjaya.. Ada cerita sebenarnya, namun aku belum bersedia untuk kongsikan.. Kerana, aku telah buktikan yang aku sedang mencuba untuk menjadi seorang anak yang baik untuk kedua orang tua ku.. Walau siapa pun  ibubapa kita, sejahat mana pun mereka, namun jauh di sudut hati mereka, ada rasa bangga dan bahagia yang sukar untuk diluahkan dengan tindakan.. Apa lagi dengan kata2.. Yang penting, kita kene berusaha untuk mengotakan janji kita kepada yang Maha Kuasa, untuk menjadi anak yang soleh dan solehah buat mereka. Kerana, mereka hanya ada kita sebagai harta yang cukup berharga... My Name Is SAAT :)

No comments: