GEMBIRA YANG TIADA SEMPURNA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Uhuuu.. Semoga sihat lah yaa.. Perut ku ok sudah.. Ndak sakit sudah.. Hihihihi.. Alhamdulillah.. Hurmm.. Masih lagi melekat di opiz.. dana kan terus melekat sampai jam 12 malam ni.. Aku bertugas bah.. Ganti kawan.. Dia mintak tolong.. Jadi, aku on saja..

Hurmm.. Hari ni aku di tugaskan buat jingle.. Dua jingle ja di suruh.. Tapi, aku buat 5.. Ehee.. Ntah dari mana datang semangat membuat jingle ni.. Siap dah semua.. Slot Automasi 12 hingga 6 pagi pun dah aku siapkan.. So, kalau ada yang mendengar lagu2 leleh malam ni mahap lah yaa.. Hihihihi..

Petang tadi, Abg Tamrin menelepon.. Cakapnya, sudah dapat konok surat panggilan temuduga B27.. Waaa.. Punya lama baru di panggil kan.. Aku pun tanyak la surat ku.. Who knows kan ada di Tawau.. Teda plak sampai.. Padahal aku pun calon gak.. Muskil nih.. Kawan aku Dj Esnah pun dah dapat surat.. So, whers mine?? owh.. Ada orang sabotaj kali.. Ngee.. Aku buka email.. Yahoo mail.. Sebab my Yahoo tuh adalah yang rasmi.. Kalau yang nakal2 email lain.. Kekeke.. Nakal meh?? Ndak laa.. Mana ada.. Aku baik bah..

Jauhnya lagik.. ~_~
OMG!! Aku pun rupanya dapat panggilan gak.. Weehuu!! Tercatat di surat tuh, akan ada temuduga pada 23 Jun 2011.. Di Tawau.. Owhh.. Adakah aku akan balik ke tanah halaman ku?? Rindunyaaa bah!! Sekali lagi, air mata hampir jatuh.. Control macho konon.. Walaupun aku sebenarnya bidak.. Iya.. Sedar diri dong!! Plz deh.. Tetiba panjang pikiran ku mau tukar pusat menduduki peperikasaan.. Aku mau exam di KK jak lah.. Sebab bebaru aku mau mintak cuti bulan 7.. Tapi ndak di kasi.. So, aku redho ja lah.. Esok mesti jugak call SPA untuk tukar pusat temuduga.. Weee.. Kalau yang tau kisahnya tuh, mesti tau sebab kuat kenapa aku ndak mau di Tawau.. kan Aziyan Gie?? :P

Dalam aku gembira tuh, sedih lax tetiba bila HP aku dah kene bar oleh Celcom.. Kebanyakan melayari internet lor.. Ini lah jadiknya.. Uhuuu.. Makin bosan lah hidupku ni kan.. Sebab itulah aku cakap, kegembiraan dapat surat panggilan temuduga tidak dapat di raikan dengan sempurna bila HP aku di sekat sebab aku gak laaa.. Plus, someone merajuk besoo ngan aku.. Hurmm.. Untuk sepupu, jangan pikir sangat pasal aku di sini.. Aku ok ja ni.. Rasa sayang itu masih ada berbakul2.. Ko nak separuh tak?? My Name Is SAAT :)

No comments: