ESOK YANG SIBUK

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.. 

Fhewww~~ Hari ni masuk opiz lambat.. Maklum lah, semalam kan aku lepas gian duty tengah malam.. Ganti kawan.. Alhamdulillah.. Peluang yang di beri tidak aku sia-siakan.. Setelah lama tidak beraksi solo.. Semalam, aku gembira.. Yang pasti, kegembiraan dan semagat aku bertambah bila aku menerima sms kata2 rindu dari si dia.. Siap tuju lagi lagik.. Hihihihi.. Thankz yea.. Walaupun sekejap sahaja..

Hari ini juga aku telah menghubungi pihak SPA mengenai urusan perpindahan pusat temuduga.. So far so gud.. Dan mudah2an berjaya.. Eheee.. Tapi sesuatu yang mengerikan berlaku, bila bos aku cakap, di Sabah dah tiada Post untuk jawatan yang aku pohon tuh.. OMG!!! Cuba bayangkan, aku dok negeri sendiri pun dah hampir meroyan.. Bagaimana agaknya bila aku terpaksa pergi lagi jauh?? Ow.. Ow.. Ow.. Plzz.. Tapi aku juga ndak boleh tolak tawaran ini. Sebab tawaran ni adalah bidang yang sungguh aku minati.. Cita2 ku bah ni.. Uhukk.. Jalan terakhir.. Redho...

Eh, dalam gambar tu bukan aku k.. Dia pakai skirt.. Aku tak.. ^_^

Dari pagi tadi sampai sekarang ni, Bandaraya Kota Kinabalu di sirami hujan yang tidak putus2.. Kekadang lebat.. Kekadang renyai.. Uhuuu.. Tapi, keadaan itu tidak menghalang aku untuk menghabiskan RM 100.00 hari ini mencari Kasot, Sluo dan Baju.. Ihihihi.. Setelah lama gaji, baru aku berfoya2 tadik.. Jenjalan ngan Dj Esna dan Dj Hani.. Sekali belanja diorang makan. Sebab banyak tolong dan banyak bagi tunjuk ajar.. Actually, diorang ni transform aku.. Hahahaha.. Tapi, kalau ikot selera dorang, duit dlam acc pun ndak cukup.. Hahahaha.. :P

Semalam, sebelum bertugas, aku buka blog si sepupu.. Nyata si Kazen ada letak sesuatu di situ.. Owh!! Pedih sungguh.. Aku cuba baca baris demi baris.. Tapi, masuk perenggan seterusnya.. "6 bulan, babe.." OMG!!! Aku stuck.. Seolah2 jantung aku ni terhenti berdetak seketika.. Fuhh.. Aku close window.. Tak nak bacer.. Nanti adew aku bertugas sambil nagess kan.. Hihihi.. But for sure, aku dah baca habis dah luahan hati dia.. Yang pasti, aku dah tahu, kalau aku ni emo dan sangat kebudak2an.. Thankz lor.. Dunnow what to say.. U dah bagi i senyuman yang palingggggggggggg indah semalam.. Terus semangat i duty.. Hahaha :P

Esok, aku akan bertugas pagi.. Bersama jiran aku.. Beberapa hari ni dia langsung ndak nampak di opiz.. Sungguh sibuk orang itu.. Lama ndak bergosip2 manja.. Ahakzz.. Si jiran ni sebenarnya ada somthing yang dia nak buat.. Gud luck untuk ko.. Walaupun aku tau cerita ni bukan dari mulut ko sendiri.. Ko takut aku kepoh kan?? Helloww.. U tak kenal ngan jiran u ker?? Jahat!! Bencik!! Huhuhuhu..

Esok juga kami akan bertugas di luar.. Sabah.fm di Lokasi.. Kami akan ke Kompleks Sukan Likas sempena Sabah Mega Carnival 2011.. Kalau sempat, esok aku upload gambar k.. Ihihihi.. Esok juga aku nak urus pasal PTPTN aku.. Nak kasi auto billing via gaji.. Malas mau g bank.. Biar potong terus.. Ehekk.. Kopak lah aku kalau macam ni.. Utang makin banyak.. Gaji makin ciput.. Ciss!! Ahhh.. Sejuk dowh.. Masanya untuk balik.. Malam ni confirm mandi.. Sebab semalam aku balik terus jatuh kat tilam.. Tidow pakai towel jerk.. Ingat nak mandi.. Sekali mimpi.. Huwahuwahuwaa.. Yang pasti, aku telah CUCI KAKI.. My Name Is SAAT :)


No comments: