SABAHfm DI "SABAH MEGA CARNIVAL 2011"

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Penat tapi hapening.. Itu jer yang dapat aku gambarkan.. Suka sangat bila dapat melepaskan stress di luar.. Bertemu muka dengan pendengar.. Bergumbira dan seketika aku lupa dengan masalah hati yang sedang menimpa.. Bertemakan ungu hari ini, selesai bertugas konti, bersarapan, tepat jam 10.45, aku dan si Jiran bergerak ke Tapak Pesta Sabah Mega Carnival. Agak lengang keadaan. Maklumlah.. Meskipun cuti sekolah, namun hari ini kan hari kerja.. So, misti paham lor..

Selepas tengahari, barulah booth RTM Sabah dipenuhi manusia.. Sangat tidak selesa dengan badan yang bergetah akibat peluh yang kering begitu sahaja.. Korang mo nampak gambar2 kami?? Haaaa... Inilah dia.. Ihihihi...

Antara Crew yang tutur serta..

Me > Korn > Jiran

Hani > Jiran > Lai > Me > Nieza

Nieza > Ebi AF > Me

Pose Manja, sebelum balik ^_^

Me bersama student praktikal ^_^

Saitoh > Me


Pose Bebas.. Ihiii :P

Sebelum Bergerak Pulang.. Sempat Lagik ^_^
Jadi, inilah antara pose manja we olz... Ungu kan?? Hihihi.. Thankz kepada penaja yang menaja baju kami.. Blom cuci lagi tuh.. Nda sempat di cuci.. Baru semalam dapat.. So, semua pun main pakai saja.. Dan masa aku menaip entry ini, aku masih menggunakan seragam yang sama seperti yang korang saksikan di atas.. Bau badan?? Owh.. Ashem lor.. Hihihihi.. My Name Is SAAT :)

No comments: