KUALA PENYU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hye Olz.. Aku tau.. Ada yang sedey ja hari ini kan?? Kenapa perlu sedey?? Jangan sedey2 bah.. Senyum la bha sikit.. Kamu tau kah?? kalau kamu senyum, muka kamu akan lebih comel dari biasa.. Siyes!! Sangat comel bah.. Ehehehe.. Kalau ndak bulih senyum memang kamu rugi.. Sebab, kamu akan lebih cepat tua dari biasa.. Nak sangat ka kamu kelihatan tua sebelum waktunya?? Ahahahaha :P

Senyuman adalah penawar duka.. Senyuman juga adalah terapi yang paling baik untuk menghilangkan masalah.. Tapi, jangan pulak senyum sorang2 arr.. Nanti ada yang tengok di kata kamu gilaaa lor.. Ampunn!! Bukan salah ibu mengandong.. Hik Hik Hik... 

Kepada insan yang aku sayang.. Masalah ini memang berat untuk ko hadapai.. Tapi, ko mesti cuba untuk berfikiran positif.. Cuba untuk letakkan diri ko di satu posisi yang selesa.. Sebagaimana ko menasihati aku dulu.. Dengan penuh ikhlas dan bersemangat masa aku sangat down bila aku taw aku akan berpisah dengan keluarga ku.. Tapi aku tetap senyum sebab ko ada.. Walaupun ko sekejap ada sekejap tiada.. Huwahuwahuwa.. Macam biskot!!! Ngeee..

Upstt... Aku bukan mo cerita pasal sedey2 senyum2 ni.. Aku sebenarnya mau kasi tinguk korang gambar Ging Bubut masa aku dengan kawan2 pegi ke Kuala Penyu.. Untuk kali pertama aku sampai sana.. Huwarghh!!! Yang pasti, pemandangan sepanjang perjalanan cukup menakjubkan.. Macam pemandangan dari Tawau ke Kota Kinabalu.. Hijauuuuuuuuu saja :)



Nieza > Saitoh > Honey > Me
So, inilah antara krew yang bersama2 memeriahkan program Ging Bubut di sana.. Penat woo.. 2 jam perjalanan.. Ndak sangka, for the first tyme jugak aku mabuk jalan.. Aku rasa ndak pernah ku mabuk jalan owh.. Sebab journey dari Tawau ke Kota Kinabalu lagik la mencabar.. Mungkin cara pemanduan tu kot.. Uhuhuhu.. Yang pasti, kami semua enjoy.. Huwahuwa..

Model Anak Pokok Kelapaa.. Ahaa :P
 Dua jam perjalanan yang cukup membahagiakan.. Sempat lagi aku tertidor meskipun aku rasa idop terumbang-ambing dalam Van Rtm tuh.. Ehehehe.. My Name Is SAAT :)

No comments: