SANG ENCER

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hari ini, aku sakit perot.. Start dari pukol 2 semalam.. Sampai aku type entry ni perut aku masih senak lagi.. Ni mesti sebab aku pegi umah penganti ni.. Sebab Dj Hani, Dj Saitoh dan Dj Lai turut mengalami masalah yang sama.. Cuma aku ngan Hani ja yang teruk.. Ahh.. Semua kerja tak ketentuan..

Boleh ka nagis kuat-kuat? T_T

Pagi2 aku dah kenak baca berita.. Banyak kesilapan aku buat. Nama Mayor pun aku salah sebut.. Nama pengarah WWKK.. Setelah lama ndak melepak di kantin, hari ini aku melepakkan diri.. Ahaha.. Ndak sangka, ramai yang dengar aku baca berita yang salah!! Punya malu.. Sampai kuih yang aku makan nda abis..

Ah.. Teda mood.. Kita ringkaskan ja k.. Malam ni aku kerja.. First tyme kerja malam.. Dari jam 9malam sampai jam 12 tengah malam.. Memudahan perutku ndak meragam sampai malam.. Baru ja terima Celcom Notification.. HP aku dah nak kene bar.. Uwaaa!! Benciii bah.. Baru ja ku bayar.. Sdah mau di Bar lagi.. Banyak sangat online FB di HP la nih.. Hurmm.. Mana nak korek duit ni?? My Name Is SAAT :-|

No comments: