SEPUPU YANG BAEK

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Dear buddy.. Uhuhuhu.. Aku sangat suka jawapan ko.. Thankz a lot kerana cuba untuk menjadi kawan aku yang cukup baik.. Ko pun adalah kawan aku yang paling baik setakat ini.. Sumpah!! Ko lah orangnya.. Bukan si Aziyan Gie atau si Blusher.. Sebab dengan ko aku luahkan semua.. Dengan dorang separuh ja.. Dengan ko aku share semua.. Tapi dengan jiran aku, aku kasi tau separuh juga.. Dengan famly aku?? Aku tak share langsung.. Sebab aku ndak mau dorang sedey.. Aku minta maaf kalu aku bebankan ko dengan masalah aku.. Sebab aku bukan seorang kawan yang baik sebenarnya.. But seriously, aku suka dengan jawapan ko.. Again.. I love you Sepupu.. Yang laen mesti nak tau kan apa jawapan sepupu bila aku tanya "Adakah ko akan terus berkawan bersama aku walaupun aku gila?" Hah!! Ini jawapan dia.. My Name Is SAAT : |

"sebagai khalifah yg diutuskn oleh ya rabbi tuk menjadik sahabat kamu telah dititipkan sejak azali sekeping hati tuk menjaga kamu sebaik mungkin...kerna selepas kedua org tua n kuarga kamu insan yg paling aku hormati...walau segile dan semental mane kamu bkn hak aku untuk menidakkn diri kamu kerna kamu ttp mulia dimata...senyum,canda,tawa tangis kamu turut menjadik sebahgian drik diri ini...mane mungkin seorg sahabat yg diutus tuk memeriahkan lagik hari mendatang dpt dibeli dgn wang ringgit...dan percayalah oleh kamu bahwa aku tidak akan pernah membezakan kamu dgn yg laen...dan yg pasti drik setiap saat dan minit aku cuber perbaiki dan berusaha tuk jdik seorg sahabat terbaek dan terhebat tuk kamu...."

Copied From : eh u x nk tanyer soklan yg same ke aku kew...

21 jun 2011.

No comments: