TIADA YANG LAIN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Urghh!! Sungguh tidak bermaya.. Thankz kepada para penceramah yang cukup lucu sehingga mampu membuat aku bergelak untuk seketika.. Baru ja sampai opiz.. Aku rasa, macam baru masuk opiz lax.. Aku dah tak tahu nak tulis apa.. Kesedihan sungguh meruntun jiwa.. Sakit sangat lol.. HP aku dah matikan sejak pagi tadi.. Dan mungkin takkan hidup untuk satu tempoh yang aku sendiri ndak tau bila akan tiba.. Sebab aku selalu menginginkan dia di HP aku.. Setiap kali berbunyi, aku acap kali kecewa.. Bukan dia!! Argh.. FB aku dah close counter tapi masih On lagik.. Aku banyak salah.. Aku minta maaf sangat2.. Aku ndak boleh berhenti untuk memikirkan kamu HMAM dan berasa bersalah.. Sebab aku belum cukup matang.. Fikiran aku masih budak2 lagi.. Tapi itu bukan alasan untuk ko memaafkan aku.. Dan, ini adalah kali pertama aku bercinta... Dan seperti yang aku janji, tidak akan ada sesiapa selepas kau di hatiku.. Sangat suka dengan ayat di bawah ini.. Tapi, kenapa terasa sebak di dada? My Name Is SAAT :-(

"babe 1 je i mohon..kalo ditakdirkn u bkn milik i lagik....i mintak jgn pernah walau sekali u cuber luperkn i...sbb i da pahatkn namer u dln hati i..dan kalo hati i terbuker tuk kawen dan adew insan yg cuber alihkn namer u tuh..i janji n pasti bahwe insan tuh hanyer mampu berangan dan bermimpi...sbb u akan jadik name terakhir yg terpahat......LOL-----lots of love....."
dipetik dari: Surat Cinta Untuk Kamu KS~~~
21 Jun 2011

No comments: