TOINK~~

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Lama ndak menulis.. Rasa sangat rindu untuk bercakap menerusi Hati.. Hari ini dah 27 Jun 2011.. Banyak yang berlaku.. Saluran air rumah aku tersumbat!! Sangat benci.. Aku rasa aku mandi dalam keadaan yang ndak bersih.. Especially di bahagian kaki.. Lepas tuh, aku dah lama tak kemas umah.. Messy sangat.. Malas nak kemas. Sebab adik pokcik ada stay sekali.. Serabai umah tu.. Huhuhuhu.. So, aku urus diri aku dan bilik aku saja.. Aiyoo.. Jahat kan aku??

Bukan bah.. Aku ni kan pemalu.. Aku ndak biasa sama adik pokcik aku tuh.. So, kalau aku balik umah, kompom terus masuk bilik. Akan keluar jika hendak minum, ke toilet atau terus keluar ikut pintu depan.. Pemalu sangat!! Semalam Karnival Jom Heboh melabuhkan tirainya di Sabah. Aku balik awal ke rumah.. Kalau lambat kompom jalan jamp. Masa aku balik pun, jalan sebelah yang menuju ke Kompleks Sukan Likas dah jamp gilaaa.. Sangat sesak.. Kete paking tepi jalan.. Sesuka suki hati mereka saja.. Kang kene lango baru taww.. Hahaha.. Jahat kan aku??

Semalam, kawan aku dari Sandakan datang ke KK.. Hari ini dia akan lapor diri untuk induksi sebelum sah menjadi pendidik.. Lokasi?? Belum tau lagi.. Memudahan dia dapat sini-sini jugak.. Means, lepas ni aku leh ar jenjalan dengan dia.. Kami rapat masa di U.. Blajar sama-sama.. Tapi dia muda setahun dari aku.. Dan yang pasti, dia baik sangat dengan aku.. Hihihihi.. Cuma aku ja ni yang ... Jahat kan aku??

Hurmm.. Tetiba aku merasa sedey.. Hihihi.. Mood nak Andropous kah ini?? Akakaka.. Bagaimana agaknya aku akan melalui Pose dan Raya di sini?? Sendiri?? Adakah maknanya bagi aku?? Uhuuu.. Dan tiba2 aku merasakan kesedihan daripada seseorang.. Dan kesedihannya itu mengatasi kesedihan aku.. Owh!! Semoga kamu Tabah.. Aku mendoakan yang terbaik untuk kamu.. Oh!! Baiknya aku!! My Name Is SAAT 

No comments: