AKU ADA DIA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Tetiba aku pun nak bersajak.. Mix dengan pantun nih :P


Aku cuma orang biasa.. Tapi aku laen.. 
Aku cuba untuk kasi sama.. Tapi ku rasa laen..
Aku melangkah terus.. Tapi rentaknya laen,
Jantung berdetak kencang.. Tapi iramanya laen..

Aku ada cintanya.. Namun aku pilu.. 
Aku ada hatinya.. Namun aku malu..
Dia sangat sempurna.. Tapi bagaimana aku?..
Kalau sudah cinta.. Ada ku kesah!! Tak tahu malu..

Hati menagis kerana dia.. Kenapa?
Hati merintih diguris kaca.. Kenapa?
Hati memohon rindu si dia.. Kenapa?
Kerana hati terpaut cinta

Setiap hari aku bertanya..
Kemana cahaya alam semesta..
Bila dicari punca gelita..
Hati yang ceria dirudum duka..

Aku.. Harus teguh berdiri..
Aku.. Harus tetap berlari..
Aku.. Harus sentiasa menanti..
Aku.. Harus sedia sehidup semati..

Mengapa?
Kerana aku ada dia..

created by: My Name Is SAAT 

No comments: