IM NOT CUTE (T_T)

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hye olz.. Dua hari tak update blog haku ni rase macam dah sebulan lamanya.. Ohohoho.. Skung ni aku lagik di opiz.. Meskipun hari ini hari Sabtu, namun aku sungguh rajin datang opiz kan.. Beginilah kehidupan bila kta ndak banyak kawan.. Berdepan dengan internet ja hari2.. Sabo jer lah.. Nak buat macam mana kan.. Mudah2an lepas ni banyak lah kawan... Hihihihi

Hari ni aku bangun awal jugak.. Walaupun aku ndak kerja.. Tapi dalam jam 11 juga baru aku tinggalkan tempat tido.. Begolek2 dulu.. Huhuhu.. Semalam aku kuatkan semangat untuk sms si Sepupu.. Dan pagi ini baru aku dapat perkhabaran daripada dia.. Thankz sebab sentiasa menjaga diri di sana.. Dan i harap u akan lebih tabah lepas ni.. Kate dah amik kursus mengatasi stress.. Ihihihi.. Leh ar kongsi ngan i sket kan.. Apa jua masalah yang datang pada u, selesaikan dengan berhemah.. Pastikan segala keputusan yang dibuat tidak membuatkan u menyesal di kemudian hari.. Dan, dalam apa jua keputusan u, SILA UTAMAKAN DIRI DAN HATI U.. Jangan nak jage sangat hati orang di sekeliling u.. Especially i dan Kazen.. U berhak tentukan hidup u sendiri.. Dan u berhak buat keputusan untuk diri u.. Kami hanye bley sokong dan memberikan nasihat bila perlu.. Itupun masih tertakluk padew u sama ada nak dengar ataupun ignore saja...


Jam 3 petang aku gerak pegi opiz.. Membawa perut yang lapar.. Tapi entah kenapa aku ni bengap sangat.. Langsung tak singgah kat restoran or kedai untuk beli makanan.. Dah sah2 perot mintak di isi kan.. Ntah.. tapi  kaki aku tetap juga menekan minyak.. Huh!!.. Sebenanya maser i tulis entry ni mood i tak berape nak ok.. I jelous sungguh biler orang yang i sayang bercakap pasal orang lain.. ENtah.. I sungguh cemburu bute.. Even dia cakap dier tak suke dan lagi suke ngan i.. Owh!! Bodoh sungguh i ni kan.. Tak tahu nak handle rasa jelous tuh.. Seriously, i rase macam nak bunuh diri jer.. Sakit dowh hati ni.. I tau u bergurau jer.. So, jangan salahkan diri u k.. U tak slah pown.. I jer yang emo tak bertempat.. I dah try untuk tidak cemburu.. I mintak maaf.. Tapi ntah arr.. I tak boleh..!! I sayang u sangat2.. Tapi kalau u dah nak carik orang lain, i ok jer.. Dah ar.. Malas nak citer pasal tuh..

Esok aku akan bertugas pagi.. Jadi, malam ni aku rasa mau tidor awal lah.. Supaya esok aku akan lebih bertenaga.. Terima kasih sebab buat aku gembira hari ini.. My Name Is SAAT

No comments: