NOT REALLY IN MOOD

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hari ini awal ja aku update status kan.. Sebab rasanya hari ini aku ada banyak perkara nak buat.. Aku mau pulang rumah awal.. Sebab serba serbi sudah tidak kena di rumah tu.. Akhirnya aku kalah dengan kekotoran yang amat dahsyat.. Huwahuwa.. Tak lah dahsyat sanagt pownn.. Biasa2 jak bah.. Rumah tu dah dekat sebulan tak bersapu.. Tak bermop.. Banyak sangat rambot2 berguguran.. Aiyarkk.. Ok Ok Ok.. Kene jugak.. Hurmm...

Ntah ar.. Perasaan sungguh berkecamuk kala ini.. Malas nak layan sangat.. Kene sibukkan diri kat umah dan opiz.. Lepas ni aku nak pegi beli baju lax.. Nak cari jaket sebab aku akan menjelajah satu sabah bulan pose nanti.. Ntah ar.. Nak gembire ker tak erk.. Malas nak pikir.. Rasa macam nak mintak mati seminggu jer.. Boley ker?? Hohohoho...

Pagi tadi aku bangun jam 4.45 pagi.. semalam tido agak lewat.. Banyak sangat perkara yang merunsingkan jiwe nih.. Bangun jer terus tengok HP.. Hurmm.. Mandi, dan terus bergerak ke opiz.. Dalam jam 5.45 dah sampai opiz dah.. Lelaki macam aku ni ndak banyak sangat perlu di buat.. Pakai sluar slek dan baju T jak.. Rambut tak perlu minyak.. Apa lagi sikat.. Relax jer.. Sebab aku memang sangat sempoi.. Tak cool jauh sangat comel.. Biarlah aku berbangga dengan apa yang aku ada.. Janji, aku ndak susahkan orang lain.. Aku ndak minta2.. Dan aku selesa.. Yeahh..

Juzz Mizz Ma Pwendzz
>Nizam (Johor) >Big Bro (Sabah) >Bob (KL) >Wan (Sandakan) >Me (Tawau) >Syuk (Selangor)
Memulakan tugas dengan perut kosong memang sangat memeritkan.. Langsung teda masok apa2 melainkan asap.. Semalam cakap nak singgah makan, tapi sebutir nasik pun takder makan lagik nih.. Ni lah kan kalau ikutkan sangat perasaan malas.. Beginilah jadinyaa.. Dekat jam 7 masa news break, patner aku pagi ini, si Honey meminta aku beli makanan.. Sangat2 tak tahan katanya.. So, aku bergerak ke KFC Sinsuran untuk membeli a.m Riser Combo.. Dua set.. Ntah kenapa kaki aku begitu lidut bergerak.. Sempat lagi meninjau2 kemeriahan Tamu di Jalan Gaya.. Huh! Sungguh tak perasan hingga jam sudah menunjukkan 7.20 pagik.. AIyoo~~ Dah agak lewat ni.. Terasa bitin nak berbelanja punya pasal.. Nasib jalan ndak jamp.. Jam 7.30 dah sampai opiz.. Ngam2 abiz dua lagu.. Dalam keadaan semput tuh, sempat lagik bercengkerama dan bergurau senda dengan pendengar.. Uhuhuhu... Thankz all Sabah Fm's Supporter!!

Jam 10 pagi macam biasa, tugas kami selesai.. Saitoh mengambil tempat dia untuk menyiarkan Carta Hitz Sabah Fm.. Aku masuk ke opiz bersama si Hani terus update entry di Blog nih.. Uhuhu.. Hari ini takder sangat yang menarik.. Semua biasa jak.. Sedih?? Ada 3 perkara buat aku sedey.. Share?? Tidak Mungkin!! My Name Is SAAT

No comments: