KEJUTAN YANG OMG!!!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.. 

Hye semua!! Sihat tak hari ini?? Memudahan lah kan.. Aku tak berapa nak sihat lor.. Perut aku rasa lain macam jer.. Tapi keadaan itu tidak membantut semangat aku untuk hadir ke pejabat hari ini.. Meskipun lambat.. Sengaja.. Hihihi.. Sebab semalam aku bagai mimpi indah.. Cukup best rasanya bila gembira bermain sms.. Dan hari ini aku dikejutkan dengan satu perkara!! Hihihi.. Ntah nak gembira ka atau mo sedey..

Tidak seperti biasa, aku melangkah longlai membawa selimut aku jam 7 pagi pergi bilik mandi.. Membawa selimut ni.. Hahaha :P.. Lepas cuci selimut, sental2 sket dan rendam ngan softlan, aku mandi.. Jam 8 pagi semua dah siap.. Selimut pun dah siap jemur.. Baru aku grak pegi opiz.. Sampai opiz dalam jam 8.45 pagik.. Bos dua2 cuti.. Sorang pegi outstation ke Tawau.. Huh!! Kampung halaman ku.. Tak lapar sebab semalam aku dah makan nasi goreng kampong.. Jam 11 gitu kengkawan aku ajak turun beli makanan.. Perut aku dah rase lain macam.. Ntah.. Nak kata masuk angin tak jugak.. Tak rasa sakit pun.. cumer aku rasa lain macam jer.. Macam ada sesuatu selain makanan.. Angin kot?? Ntah.. Aku ikot jer diorang turun.. Aku beli buah tembikan dan milo ais.. Semua di tapau dan di bawa naik ke opiz.. Aku hanya makan buah jak.. Perut sangat rasa tak selesa.. Fuh~~

Ari ni i abizkan maser ngan update blog rahsia dan FB jer.. Serta buat blog baru untuk team t-vac.. Azizan akan datang sini esok.. Dia akan berkonvo di Politeknik KK esok.. Dan esok aku dan kengkawan jugak akan pegi sana.. Ging Bubut menyerang lor.. Hampir terlupa.. Dalam jam 4 petang tadi, aku call makcik aku.. Dia dah di Tawau.. Suara dia takder beza pun.. Masih tetap gembira macam biasa.. Tapi siapa sangka kalau kaki dia beberapa hari lalu tak boleh bergerak disebabkan terlangkah benda yang ditanam oleh pengkhianat agama yang ditujukan oleh seseorang dengan niat jahat.. Owh!! Kasihan sungguh makcik aku.. Banyak gak dier cerita dengan aku.. Mandi atas tilam.. Kencing atas tilam.. Semua atas tilam.. Alhamdulillah.. Allah itu maha berkuasa.. Dengan pertolongan seorang hambanya, makcik aku dah semakin pulih dan kini sedang 'belajar' untuk jalan semula menggunakan tongkat.. Sempat dia gambarkan kepada aku kesakitannya lebih dahsyat daripada beranak.. Hurmm...

Petang tadik, Pak Lan ada call.. Dia suh aku amik gambar program Sabah Fm.. So, aku amik kesempatan amik sekali gambar aku masa buat rakaman rancangan "Kami Bah... Ini"

Tekun mendengar soalan.. Kunun!

Kepada peminat Suaran Shah.. ^__^

Get ready.. ^__^
Thankz sangat pada si Pak Lan.. Hihihi.. Owh yeah..  Sesuatu yang mengejutkan aku adalah, bila Yang Berbahagia Encik Mohd. Zafrin Nordin telah memblock aku daripada FB.. Ntah apa masalah dia.. Mungkin sebab dia ingat aku dah remove dia dari FB agaknya.. Sebab wall aku stakat hari ini masih lagi private.. Ntah, rasanya malas nak kasi on lor.. Lagi suka baca dan post komen di tempat orang laen.. Hurmm.. Sendu lax tetiba.. Entah aku patut rasa sedey atau gembira.. Yang pasti, aku kene bersedia dengan taktik kotor dia yang seterusnya.. Teknik Penyamaran.. Huh!! Mengerikan sungguh dia ni.. My Name Is SAAT

No comments: