ADA AKU KESAH..

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Fuhh~~ Penat sanagt ni.. Baru ja abis mesyuarat mengenai playlist.. Semua nampaknya mengeluarkan pendapat sendiri sehingga ada yang cuba bertibdak seperti sudu yang lebih dari kuah.. Hurmm.. Bagi aku, come and back to basic lah.. Fahami kerja anda.. Fahami tanggung jawab anda.. Ingat kembali apakah soalan2 temuduga perjawatan dan infomasi yang anda masukkan dalam resume anda.. Malas nak amik port.. Terasa sungguh penat.. Mata pun sudah redup memandang.. Baru juga balik dari berGing Bubut ni sebenarnya.. Huhuhu

Alhamdulillah.. Hari ini aku bernafas lagi.. Datang lambat pegi ke pejabat.. Ntah.. Tiba2 buntu hari ini.. Ndak tau mau memulakannya bagai mana.. Tapi yang pasti, malam semalam adalah malam yang cukup panjang.. Banyak berfikir.. Banyak memuhasabah diri.. Banyak mengenalpasti silap dan salah serta mencali jalan keluar yang sebaiknya.. Aku memang seorang yang ndak tau menyelesaikan masalah secara matang.. Suka mencari jalan singkat untuk melupakan segalanya walaupun aku dalam kesakitan.. Tapi!! Ada aku kesah?? Huh!! Aku sungguh pentingkan diri sendiri kan..

Hurmm.. Sampai opiz terus ja ready untuk Ging Bubut ke Politeknik seperti yang aku khabarkan kelmarin.. Lama jugak kami menjual di sana.. Jam 12.30 sehingga hampir jam 1.45 baru selesai.. Fuh,. Tekak aku jangan cakap lah.. Sarutt mencari air.. Kat sana kami menumpang dekat Booth Perodua.. Macam biasa kami berkoloberasi lagi.. Best jugak lah kann.. Tapi seperti biasa, budak2 poly ni semua pun malu2 bah.. Huhuhu.. Semua menyaksikan dari jauh.. Aku?? Gilaaa.. Sebab ini bukan kampung aku.. Hahaha.. Ada aku kesah?? Janji kerja aku siap dan abezz... Lepas ja kami beraktiviti tuh, kami di jemput untuk menikmati jamuan tengahari.. Wah!! Best nih.. Tengahari makan mee goreng.. Miakakakak!! Lucu jua ku rasa... Sampai ja opiz terus on mesyuarat.. Abis mesyuarat, aku turun kantin sorang2.. Beli buah, Kuih Pau dan Milo Ais.. Sambil aku type entry nih.. Sambil aku makan.. Hohohoho.. Ada aku kesah??

Yeahh!! Malas sungguh aku melayan karenah diri sendiri.. So, make all the thing moved as what they want.. Malas sudah ni.. Hurmm... My Name Is SAAT

No comments: