MEREWANG DAN BERANGAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Fuhh~~ Hari ini aku sungguh sibuk.. Tiada satu pun kerja aku siap hari ini melainkan Photoshoot.. Sampai opiz lewat.. Ntah.. Macam dah hilang punca aku sejak akhir2 ni.. Sampai ja, terus ke Mini Puterajaya renew pasport.. Mau ke satu tempat bah.. Mo tengok sesuatu.. Renew untuk tempoh 2 tahun.. Bayar RM 100 ja.. Kene tunggu sejam sebelum pasport tuh siap.. Jenjalan ke 1Borneo.. Masuk butik untuk beli something.. Dan aku dah dapat.. Tapi, bukan seperti yang aku fikirkan sebelum ini.. Lepas tuh, aku lunch di Grand Borneo Hotel.. Hurmm.. Entah kenapa hari ini aku melakukan semua perkara ini.. Lepas tuh, aku balik ke Mini Puterajaya, amik pasport dan terus ke bandaraya KK untuk pergi ke sebuah butik.. Amik baju untuk photoshoot.. Lepas tuh, sempat lagi singgah di sebuah supermarket.. Beli something lagik.. Uhuuuu.. Semua ini berlangsung bermula jam 10 pagi sehingga jam 2.30 petang.. Sendiri ja aku merewang.. Totally lost!! Huhuhu..

Sampai opiz jam 2.30 petang tuh, aku terus bukak lappy.. Tengok jadual apa yang aku mau buat.. Another new note!! Satu lagi arahan untuk menjadi compare rancangan Hari Raya Tv-i  hari Sabtu yang akan datang.. Uhukk~~ Sungguh aku menarik nafas panjang.. Bagaimanakah ini?? Aku sungguh banyak kerja.. Tapi takpa.. Aku terima seadanya.. Sekurang2nya semua kerja ini akan membuatkan aku kurang berfikir tentang sesuatu.. Hurmm..

Sampai jam 3.00 petang, aku dah bingung.. Photoshoot akan dilakukan sekejap lagik, tapi blom make-up pun.. Aiyoo.. Berkejar aku ke studio c.. Mencari Kak Jah.. Alhamdulillah.. Make-Up siap tepat jam 3.30 petang.. Terus larik ke Unit Hiburan dan Muzik.. Menunggu giliran.. Jam 4.30 petang, aku mula beraksi.. Make-up dah kering.. Hihihihii... Agak kekok.. Sangat keras dan sungguh bidakkk!! Ahh.. Sungguh tak selesa...

Now, baru ja lepas call Aziyan Gie untuk packing kan baju Melayu aku untuk dikirimkan ke KK.. Kene jugak antar esok, sebab aku mo pakai hari Sabtu ni.. Kalu ndak dapat, abiz lah.. Aku ada sehelai ja baju melayu di sini.. Kaler Cokelat yang sudah aku pakai masa di rumah Nadia.. Uhuuu.. Tengok jer lah macam mana.. Dan skung nih, aku nak konsentrate tengon TV!! Malaysia vs Singapura.. Tengok sorang2 ja di opiz.. Harapan Menggunung.. Malaysia Boleh!! My Name Is SAAT

No comments: