MEREWANG SAYU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Malam ni rasa best lax upload gambar.. Fuh.. Merewang sorang2 sambil menghiburkan hati yang semakin di runtun hiba.. Cuba untuk mengembalikan senyuman dan kekuatan dalam diri.. Cuba bangkit seorang diri.. Aku rasa aku mampu walaupun jalan agak senget.. Takper lah.. Janji aku masih terus berjalan.. Aku masih belum jumpa jarum untuk menjahit payung yang rosak milik aku.. Hujan terus membasahi setiap kulit ku.. Aku menggeletar kesejukan.. Ntah bila baru boleh dapatkan jaket baru.. Mungkinkah?? 

Dari Koridor Perdana Park

Macam Mau Mandi!!

Hurmm.. 

Sedikit mengubat duka.. UNGU!!!

Menggambarkan perasaan dia.. MERAH!!

Cuba untuk menjernihkan.. PUTIH!!

Aksi Gila Yang Buduh!!

Cuba Untuk Senyum Tuh.. ^__^
Gambar ini aku amik masa aku ke Perdana Park.. Malam jak baru buka.. Boleh tengok Air Pancur Berwarna Warni sambil menari mengikut rentak lagu.. Macam rasa mo mandi ja di kolam tuh.. Hurmm.. Melayan perasaan sambil merewang sorang2.. Rasa macam best jugak.. Masuk percuma.. Bayar parking jak.. RM 1 untuk 1 jam yang pertama.. Adess.. Sayuuu lah pulakkk!! My Name Is SAAT

No comments: