PERANG

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm.. Entah kenapa sedih ni tetiba datang.. Ntahlah.. Aku tidak mampu untuk menolak perasaan ini daripada tidak mendampingi aku.. Tapi, aku sungguh tidak kuat untuk melayan karenah perasaan ini.. Hurmm.. Entah lah.. Aku rasa aku ndak mau buat apa2 sampai masa itu tiba.. Aku mau diam2 jak.. Kalau ada yang rasa kepingin mau tau apa masalah aku?? Hurmm.. Aku sedang berperang dengan perasaan yang hadir dari lubuk hati.. Sama2 hadir dari induk yang sama.. Tapi, sifat dia yang berbeza.. SAYANG dan CEMBURU..

  • Kalau aku sayang dia, aku misti kasi dia peluang untuk hidup menerusi cara dia..
  • Kalau aku sayang dia, aku ndak sepatutnya kawal kehendak dia..
  • Kalau aku sayang dia, aku harus gembira atas kegembiraan dia..
  • Kalau aku sayang dia, aku wajib sokong dia kalau dia ada masalah..
  • Kalau aku sayang dia, aku harus coba percaya dia..
  • Kalau aku sayang dia, adakah perlu cemburu untuk dia??


Uhuuuu.. Pedih lor.. Tapi apa boleh buat.. Aku sendiri yang pilih jalan ini kan.. Bila perasaan berperang sesama mereka, akan muncul luka2 kecil yang dahsyat kesannya.. Terkadang susah untuk dihilangkan sampai datangnya kematian..My Name Is SAAT


No comments: