YANG PENTING IKHLAS

Assalamualaikum dan Salam1 Malaysia...

Hari ini aku sungguh tidak bermaya.. Rasa macam nak sakit jer.. Tapi aku gagah jugak pergi ke opiz meskipun aku sampai jam 11 pagik.. Ada rakaman rancangan Raya hari ini.. Huh!! Kalau aku tidak terfikir pasal rakaman ni, dah confirm aku tak pegi keje hari ini.. Semalam tido lewat.. Sebab i pergi ke Balai Polis untuk melawat kawan dan tanya khabar berita.. Si Cik Pit minta tolong dengan aku.. Diorang ni kawan baek aku gak.. So, aku tolong ar setakat yang mampu..

Sampai opiz terus aku letak bag dan pergi ke lokasi rakaman.. Tak jauh pun.. Nyata meriah dengan kengkawan aku dan kehadiran pendengar Sabah.Fm.. First tyme aku muncul depan pendengar hari ini.. Huh.. Nampak sangat semua mata memandang ke arah aku.. OMG!! Aku sungguh selekeh hari ini.. Sumer bulu aku blom trim lagik.. Hahaha!! Tak per.. Esok Jumaat.. Afdal potong bulu2 dan kuku.. Ngee ~~

Lepas jak rakaman tuh, aku pergi ke Balai Polis lagik.. Kali ni aku ajak Lai Manja.. Thank God sebab kawan dia ada kerja di Balai Polis tuh.. So, kitorang memang tak boleh jumpa ngan adik kawan aku tuh kalau bukan dengan bantuan Timbalan Ketua Balai tuh.. Thankz a lots Sarjan!! Kesian gak aku tengok adik kawan aku tuh.. Ada 7 orang sumer diorang.. Semua di gari bersama memakai persalinan berwarna ungu.. Huhuhu.. Dia sungguh baru di KK ni.. Tak sampai sebulan dia kat sini dah kene masuk jail.. Malam ni dah malam kedua dia di sini.. Dia cakap, selepas di ambil keterangan, baru diorang akan di lepaskan.. Ntah.. Aku tak tahu sync cerita ni.. But for sure, kes ini amat berat sebab di diorang di dakwa di bawah seksyen 304 menyerang menggunakan senjata.. Huhuhu..

Balik dari balai polis tuh, aku terus jer buka laptop.. Dan buat kerja.. Huh!! Sangat sibuk hari ini.. Thatz why aku punya blog pun sangat susah untuk di update.. Semalam aku cuci kaen guna mesin recycle.. Hahahaha!! Jam 1 baru tido.. Sebab nak mengelak budak2 tu lah.. Panjang ceritanya.. My Name Is SAAT 

No comments: