SENDU MENJENGAH


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hurmm.. Ntah lol.. Semua pun ndak kena hari ni.. Trying to cheering up!! Plz saat!! Wake up.. Apa ko ni? Uhuhu~~ Im sorry to olz.. ndak da niat pun.. Just mau cuba-cuba.. Dah berlalu.. Biarlah..

Semalam tidor awal.. Jam 9 lebey dah tidor.. Send mesej ngan dua orang.. Tapi yang satu tuh ndak terima kot.. Sebab aku bangon pagi tadi ada report cakap sending failed.. Hurmm.. ~~ Awal juga aku bangon.. Tapi masih terlalu awal.. Jadi aku biarkan diri aku berkhayal di atas tilam sambil melemparkan pandangan ke luar.. Tingkap aku tak tutup pun semalam.. Jelas kelihatan bintang diangkasa.. Walaupun jauh, namun tetap kelihatan bersinar.. Seolah sedang bercerita bersama aku.. Senyom dan banyak berfikir sikit pagi ni.. Ku biar diri terpesona dengan kerdipan bintang yang berwarna warni..


Agak lama juga aku biarkan diri aku begitu.. HP aku amik.. Baca mesej-mesej yang lepas.. Dan mesej terakhir yang aku terima adalah mesej dari dia.. Marah sungguh dia tuh.. Hurmm.. Ndak tau apa lagi ku mau buat ni.. Jadi, biarlah begitu.. Lepas ni, sure akan lagi tinggi rasa takut untuk sms.. Huhuhu.. Tapi, bila dah keberanian menerpa, apa pun halangan, sms itu pasti akan tiba..

Amik baju t-shirt caler biru untuk dipadankan dengan blazer putih.. Lama dah blazer ni.. Cuma jarang ja ku pakai.. Tengok rambut di cermin.. Argh~~ Apa fesyen lah rambut aku ni.. Capterr betol.. Ketawa lagi sensorang.. Huhuhu~~ Tengok jam di tangan.. tepat 7 pagi.. Aiyarkk~~ Jamp sudah start.. Bingkas melangkah mengenakan kasut dan terus blahh~~ Sampai opiz jam 7.50 pagi.. Terperangkap dek jamp sedikit.. Uhuhu..

Seperti yang aku cakap semalam, hari ni aku bertugas sebgaai penyampai TV-i.. Mood ok lah.. Agak gumbira jugak.. Walaupun sebenarnya.. Jam 9 pagi.. Owh~~~ Dan, akhirnya masa itu tiba.. Aku mula blur.. Sedikit demi sedikit rasa riang dalam hati itu hilang.. Hilang dan terus hilang.. Soalan ntah apa-apa ja aku tanya.. Semalam rehasel tak macam tu pun.. Aku rasa, performance aku semalam dan hari ni, semalam lagi best.. First tyme aku sendiri rasa bad mood selepas ja abis tu rancangan.. Sungguh tidak lengkap..

Kalau yang boleh baca, maka akan terlihat satu kes pembohongan yang sangat dahsyatt di sana.. Kalau yang tak boleh baca, maka itu memperlihatkan aku berjaya membawa watak dengan cukup baik.. Argh~~ Ntah arr.. Rasa macam ndak best betol.. Hari ni mau balik awal lah.. Buhsan ja rasa.. Mau tidor dan mau cuci cadar.. Semalam mimpi something yang sungguh pelik.. Hurmm~~

>>My name Is SAAT

No comments: