APA KAU CERiTA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!

Sampai bila aku harus begini ar?? Sampai bila baru aku dapat pengajaran?? Aku sudah nampak bukti yang sangat jelas pun.. Budak tu pun sudah cakap dengan aku.. Haduii~~ Palui tahap gaban bha ko ni.. Ntah~~ Aku ndak kisah pun.. Arghh~~ Ko ndak kisah.. Tapi macam mana dengan orang sekeliling ko?? Alaa.. Lagi aku ndak fikir!!

Hui.. Ko teda rasa belas kasihan ka ah?  Aku tau la ko berhak atas hati kau.. Cinta kau.. Macam mana bah ni?? Ko bilang rinduu sangat di sana.. Pada masa yang sama ko bilang kau cinta di sini.. Aiyoo~~ Ko buat aku gila ar kawan.. Apa ni.. Plis lah..


Secubit ko rasa duka, selaut aku rasa sengsara.. Ada siapa amik tau? Tedaa... Ada aku kisah? Tidak langsung.. Sebab aku sudah lupa macam mana mo sayang diri sendiri.. Urgh~~ Ko sedang main apa ni!!! Banyak betul ko tanam periuk api.. Dan semuanya kini sedang meletup satu-satu.. Hui~~ Kenapa ndak panah terus?? Kasi tepat sama jantung bah kalau berani.. Sengaja mau mencetuskan luka parah ka ni namanya?? Gutuk~~ Tolong sa bah!! Sa sudah mau mampus sini Gutuk~~ 

Abis sudah sa punya air mata ni Gutuk.. Kasi ketawa ko.. Kasi hibur ko.. Tapi apa aku dapat gia?? Ko tu komik ja.. Bukan bulih buat apa pun kio~~ Tapi, kalau orang boleh mentafsir secara rasional bagaimana penyu menangis ketika bertelur lalu meninggalkan telurnya.. Kenapa orang susah mau tafsir ketika seorang manusia menagis lalu menyaksikan kebahagiaan cintanya pada jarak jauh?? Gutuk~~ Tulung sa!!

>>My Name Is SAAT

No comments: