TERLALU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hurmm.. Banyak sangat berfikir sampai diri sendiri pun ndak terurus.. Dan benda yang aku fikir hari ini semuanya berbeza-beza tapi fokusnya terarah pada perkataan Terrrrlalu.. Semua lah.. Terlalu sedih, Terlalu sayang.. Terlalu mengharap.. Terlalu cinta.. Terlalu jujur dan Terlalu berterus terang.. Banyak lagi tuh.. Tapi, itu jak dulu di kasi tengah sebagai contoh..


Dan, hari ini aku mengambil keputusan untuk kurangkan ketagihan 'Terlalu' dalam hidup supaya menjadi seorang yang sedikit rasional dan perahsia dengan orang disekitar.. Dan atas sebab itu, entry dalam blog ini juga akan secara mendadak berubah.. Seolah ada rahsia di sebalik penggunaan kata.. Ya.. Indirect la bha maksudnya.. Yang directnya aku simpan sendiri..

Sebab, aku rasa, semuanya hanya bikin aku sedih melulu.. Ada baiknya jika aku simpan dalam buku yang dipanggil Diary Budak iTam.. 

>>My Name Is SAAT

No comments: