MiSi BARU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hari ni kan rasa mau cari kawan tu semakin memuncak.. Tadi masa lepak di tepi laot, tengok orang-orang dok lepak dengan member rasa macam best ja kan.. So, aku mau buat misi baru, dalam tahun 2012 ni aku mau cari seberapa banyak kawan di KK ni.. So, aku akan mula dari satu tempat yang aku rasa macam best ja..

Cuma masalahnya aku ni cerewet.. Kedua, aku ni jenis malu mau buka mulut.. Ketiga, aku ndak tau macam mana mau treat kawan supaya bulih jadi kawan baek aku.. Yeaa~~ Berdasarkan pengalaman, kalau kawan-kawan biasa tu, memang ramai yang suka dengan peranagi aku.. Diorang cakap, aku ni lucu, tumpis, dan sangat talkative.. Tapi, layanan untuk kawan baik, kena tambah unsur ,menjaga hati.. Dan bab itu yang aku gagal..


Serius, kalau aku mau betul cari kawan yang boleh bergerak sesama.. Buat aktiviti sesama.. Hepi togather dan sedih pun togather jugakk.. Persoalannya, masih wujudkah orang seperti itu? Kalau iya.. Dimana dia bersembunyi?? Huwargg~~ Kerja lagi...

Sebenarnya, semua ni sebab ndak mau kasi susah sama orang.. Biar aku yang susah.. Biar aku yang sedih.. Biar aku yang tanggung semua.. Aku rasa ndak adil kalau apa yang kita buat ni kita rasa hepi, tapi dalam masa yang sama buat someone rasa sedih kan.. Aku masih tetap keliru dan terbelenggu dengan perasaan itu. Tapi, kerana satu 'status' aku mula bertindak melangkahkan kaki.. Kesian bha sama orang.. Ndak boleh pentingkan diri sendiri.. Aku akui, rasa cemburu itu masih ada.. Dan, kamu tau juga kan maksud cemburu itu apa.. Jadeyyyy... Misi baru itu akan dilancarkan secara rasminya esok!! Gambatee kudasayyy!!

>>My Name Is SAAT

No comments: