AKTiViTi

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hurmmm.. Hari ni hidop rasa ndak lengkap lah.. Balik-balik terasa sakit pada hati.. Hurmm.. Aku keliru lagi.. Ntah~~ Aku harap aku ndak syok sendiri ni kali.. Dan aku rasa, aku sudah cukup besar untuk memikirkan hal ini..

Hari ni bangun awal ke opiz.. Kerja pagi.. Sepatutnya dengan Saitoh.. Tapi, memandangkan kami kesian dengan dia sebab kerja direct dari rabu sampai ahad, kami kasi lah dia rest hari ini.. Aku ngan si Jiran di konti lol sampai jam 10 pagi.. Lepas tu kami keluar makan.. Hari ni si Jiran lax belanja.. Tapi aku ndak makan pun.. Ntah.. Teda selera.. Minom air bandung laici.. Superbb.. Sedap sangat.. Mau juga order Jus Epal dengan asam boy.. Tapi, perot masa tu kosong.. Huhuhuhu.. 


Lepas semua settle, aku balik umah.. Jam 2 lebey dah sampai umah.. Ingat nak basuh baju.. Mati karen lax.. So, amik peluang untuk tido.. Jam 4 tersedar.. Then karen dah ada.. So, start cuci baju sambil termenung.. Ntah apa aku fikir pun aku nda tau.. Lupa sudah.. Hahahaha

Tapi, fokus utama adalah misi untuk mencari kawan baek.. Susah untuk aku definisikan bagaimana.. Sebab aku ni cerewet orangnya.. Banyak dah kene rejek.. Terus jadi kawan biasa ja.. Kalau kawan baek ni, layanan dia spesel skit.. Hihihihi~~ Penghargaan tu akan di beri khusus untuk dia.. Bukan untuk semua..

Bosan duduk rumah, amik kunci keta dan jalan pegi tepi laot.. Lepak sana sampailah hujan renyai turun.. Belum lebat, jadi aku biarkan diri aku dibasahi hujan seketika ditemani Nescafe Latte dan sekotak rokok.. Bebudak lepak main gitar.. Best ja diorang.. Nyanyi lagu.. Aku pun ikot sekali nyanyi.. Ndak sangka, diorang tahu main lagu si Dirly.. Sampai ujung dunia.. Siokkk ni.. Hihihihi.. Macam mau pi rikues lagu ja dengan diorang tuh.. Tapi, ujan turun membuatkan diorang balik..

Aku masih tetap di sana sehinggalah aku kesejukan.. Baru masuk dalam keta dan memandu pulang.. Argh~~ Sampai sekarang lom boleh tutup mata.. Adehh~~ Kenapa agaknya selalu begini ya.. Huhuhuhu~~

>>My Name Is SAAT

No comments: