BAHAGiA iTU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Ahahahaa.. Ni hari ada perkara lucu berlaku.. Wink~~ Tapi ndak mau kasi tau lah.. Sure kamurang gelak dengan aku.. Saja mau kasi suspen kan.. Ihihihihi.. Anyhow, pedih semalam terus membelenggu aku sehinggalah perkara lucu itu berlangsung.. Seketika aku berjaya memulihkan semangat.. Alhamdulillah..

Ni hari banyak buang masa di Masjid Bandaraya Kota Kinabalu.. Kami ada program sana.. Pentas Akhir Sirah Nabi Adikku 2011.. Aku ngan si Hani jadi Emceez.. Thankz atas kepercayaan.. We did it well sehingga akhirnya menjadi agak cacamarba bila kertas kami berhamburan tidak tersusun.. Waikzz~~ Sibuk teruss..


Lepas aktiviti tu berakhir, aku terus drive ke opiz lagik.. Kerja semalam belum siap sepenuhnya lol.. Tapi hati dah tak tahan dengan segala yang berlaku semalam.. Pantas sangat semuanya.. Aku hilang pokoz.. Terus drive ke satu tempat yang asing bagik aku.. Lepak-lepak sensorang sana.. Ndak berani untuk melakukan apa-apa.. Mata merah~~

Balik rumah terus menghampaskan diri di atas tilam.. Lemah sungguh aku semalam.. Segalanya berkecai.. Rasa diri sangat tidak berguna.. Kenapa harus begitu?? Kenapa ko perlu berkorban begitu HMAM?? Aku terasa malu pada ko dan pada diri aku sendiri.. Lain ja rasanya bila mengetahui kita telah menghancurkan kebahagiaan seseorang.. Lain ja sakitnya bila kita tau orang bersedih atas kebahagiaan kita.. Babe, pliz.. Cari kebahagiaan untuk diri u.. Jangan di fikirkan sangat tentang orang lain.. U dah besar untuk di ajar.. Kekadang, sifat pentingkan diri itu penting.. Tapi, berpada-pada je lah.. Jangan sampai menyakitkan hati orang lain lax..

Sedih jer i bila tahu kalau selama u dengan i, kebahagiaan itu langsung tidak berpihak dengan u.. Tapi, apa i boleh buat? Takkan i nak marah u.. Diri i yang bersalah.. Jadi, mari sama-sama kita kasi peluang diri kita untuk relax k.. Tapi yang penting, jujur dan ikhlas tu perlu di dahulukan.. Walau apa pun keadaannya..

Hurmmm.. Ntah ar.. Hati ini terlalu sayang dengan u.. Plz.. Jangan biarkan hidup u tak bahagia.. Bagitau kat i, apa yang bley i buat supaya u bahagia?? Kalu i boleh buat, insya-Allah.. 

>>My Name Is SAAT

No comments: