NOVELLA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hari ni badan aku semuanya lenguh-lenguh saja.. Adeh.. Agak2 la kalau kesan bermain badminton baru aku rasa ni hari.. Huiyoo~~ Semuanya terasa sengal.. Paling sandi, tulang punggung.. Mau duduk pun mo setting bagus-bagus.. Haiyarkk~~ Namun, alhamdulillah.. Semuanya masih boleh ku lakukan dengan senyuman..

Hari ni aku kerja pagi.. Jam 5.30 dah gerak pigi opiz as usual.. Bosan tol dengan keadaan idop.. Bukan bosan dengan kerja yaa.. Tapi bosan dengan cara aku melalui hidop lol.. Hari ni bertugas dengan si Hani.. Sampai jam 9 ja.. Lepas tu sambung lagi dengan si Niza sampai jam 11.. Nasib baik itu rakaman yang aku sibuk buat semalam.. Alhamdulillah.. Sambil dengar rancangan sendiri dalam konti, aku baca novel.. Hihihi.. Yeah.. Aku punya hobi baru adalah baca novel.. Namun, Novel 'Kutemui Cinta' itu belum habis ku baca aku dah start baca novel lain.. Jangan kan baca, mau tengok, apa lagi pegang novel tuh.. Aku dah merasakan suatu aura.. Adess~~


Satu Novel hasil tulisan H.M. Tuah Iskandar yang aku baca masa sekolah menengah dulu.. Aku ulang baca sebab aku sudah lupa dengan strory tu.. Tapi, aku sungguh yakin kalau novel itu sangat hebat. Sebab aku sudah pernah baca dulu.. Cuma sekarang ni lupa.. Hihihi.. Kira macam refresh la ni kan.. Dan di bilik aku juga sudah ada 3 novel lain menunggu.. Huhuhuhu~~ 

Tadi pagi aku dapat nama baru u olz.. Nama yang di kasi oleh someone yang aku sangat hormat, sangat jaga dan sangat sayang.. Haiyaaa.. Sukanyaa ni.. 'Little Pumpkin'.. Ntah kenapa dia kasi aku nama begitu.. Aku mau tanya ni.. Tapi, nanti-nanti la dulu.. Huhuhuhu.. Apapun, aku sungguh suka dengan nama itu.. Sedar ndak sedar, banyak dah nama aku dia kasi.. Winkk~~ Aku ingat ka ar?? Hahaha..

Lepas makan di Suria Sabah.. Aku pegi daftar menjadi ahli Perpustakaan.. Dengan harapan, aku bulih bejimat dengan meminjam novel.. Tapi aku sudah ada perancangan mau beli at least 1 novel untuk sebulan.. Nak di jadikan koleksi.. Dan, ada someone yang sangat peramah menegur aku di labry tadik.. tetiba dia cakap, mata aku cantik.. Hahahahaa~~ Tengkiuu.. Ada masa aku datang jenguk ko di Labry lagi k.. Sampai umah, aku sambung baca novel lagi sampailah tertidurr.. Dekat jam 6 baru tersedar.. Hurmm.. Seketika termenung..

Hari ini si dia pegi tempat orang bertunang.. Dekat Maran.. Kazen no.4 dia yang bertunang. Dia pegi ngan mama dia.. Naik keta mama dia.. Honda CRV.. Pepagi awal dia gerak.. Lewat petang baru sms.. Tak bercerita sangat kami hari ni.. Biasa-biasa ja kan.. Dan dia tertidor ketika sedang bersms.. Penat sangat la tuh.. Aku nak send ucapa selamat malam pun rasa macam keberatan.. Nanti terganggu lax tidor dia bila notification HP tu berbunyik nyaring.. Uhuhuhuhuhu~~

Aku pegi makan di Tanjung Aru Plaza malam ni. Makan Tom Yam yang aku pernah rasa dulu.. Sedap!! Tapi, malam ni hampehh.. Sungguh hampeh.. Akak tu cakap, tukang masak dah bertukar.. Huhuhu.. Ndak pa lah.. Rezeki aku. Len kali, mau pegi sana restoran bekas penyampai berita tv3.. si Azmi Aziz.. Sebab dia pun ada buka restoran berkonsepkan Thai sini.. Mau cuba try test.. As usual makan sensorang sungguh membosankan.. Jelous ja tengok kiri kanan aku.. Ndak lama sana.. Abis makan terus blah.. Lepak sekejap sana di Dataran Bandaraya menikmati keindahan laut malam.. Tepat jam 11 malam baru aku balik umah.. Dan sekarang ni sudah jam 12.02 malam.. Baru ja abis mandi sekali lagi dan jap lagi mau sambung baca novel tuh.. Sampai aku tertidur.. Ngeee~~~

>>My Name Is SAAT

No comments: