WARA WiRi SOLO

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Ntah mau tulis apa.. Sunyi sebenarnya.. Teda kawan mau di adu bercakap bha ni.. Rasanya mau ke pantai tanung lipat. Tapi, aku perlukan rehat yang cukup sebab semalam memang sangat penat. Hari ni pun kerja jugak. Cuma mungkin ndak macam semua orang yang kerja hari ni.. Aku ndak terlampau sibuk. Cuma duty pagi dari jam 6 sampai jam 10 lepas tu rehasel dari jam 10 sampai jam 11 pagi.. Lepas tu aku buat playlist untuk hari khamis dan sabtu.. serta preparing beberapa bahan untuk on air.. Hurmm.. Sangat santai lah secara keseluruhannya..

Lepas tuh, aku rasa bosan di opiz.. Sebab duduk sendirian ja kan.. Hari ni org lain cuti.. Just yang konti ja datang.. Tu pun, datang terus masuk konti.. Teda singgah2 opiz lagi.. Tertidor kejap di sofa opiz.. Then bangun ja aku pegi tengok wayang di 1Borneo.. Azura.. Touching cerita dia.. Yang pasti, aku ndak abis2 memuji si Neealofa tuh.. Cute gilakk~~ Memang dia sangat cantik.. Goshh!! Then aku sering terjatuh hati dengan skrip diorang.. Perghh~~ Hebat betul tu cerita.. Nothing to talk about jalan cerita or the actor or skills of acting.. Just point to the beautiful of lnguange.. Sungguh puitis.. 


panggung itu sungguh sunyi sebab cerita ni dah beberapa hari di tayangkan. Sure org2 sudah menengok starting hari sabtu yang lepas.. Lagipun, mungkin ada yang berkerja hari ini kan.. Aku duduk paling belakang sekali.. Dekat dengan dinding.. Jauh di depan baru ada orang menengok.. Aku ja seorang di belakang.. Thatz makes me feeling lebih2 lol.. Huhuhuhu.. Ada kah wajar aku sedang membayangkan aku sedang bersama dengan dia dalam filem itu?? Huhuhu~~ Terus aku sms dia.. Dan bagi mengelakkan yang sorang lagi terasa hati, aku try jugak sms dia.. Hurmm.. Aku kan sudah bilang mau starting the new relationship kan.. Senyum ja aku menaip tu sms.. :)

Jam 2.30 masa mula.. Abis dalam jam 4 petang. Lepas tu aku duduk makan di KFC.. Lepas makan tuh, pergi jenguk jenguk baju di F.O.C.. Murah kann sana.. Hihihi.. Ndak mampu bha beli yang branded2 ni.. Miskin kunun~~ Jalan macam biasa.. Malas mau hirau semua orang.. Kekadang senyum jugak tengok gelagat orang ramai sana tuh.. Berbagai ragam..

Bila semua tu selesai, aku keluar dari 1B tuh.. Masuk ja di jalan utama, aku sudah mula keliru.. mau kemana ni arr?? Aku buat pusingan U.. Drive terus ke Pantai Tanjung Aru.. Sana makan lagi lol.. Lepak sensorang si Sugarbun.. Lepas tuh, jenjalan lagi beli makanan ringan.. Kopok lekor dan jeruk buah mangga.. Lepak tepi laot sambil menunggu sunsett.. Tetiba dapat sms.. HUh!! Mood terus berubah.. AKu ndak sengaja.. Aku ndak tau pun ko kerja.. Terus teringat dengan sms sebelum ni.. "Hari Sabtu cuti.. Dan hari Isnin baru masuk kerja. Nak selesaikan banyak kerja.." OMG!! Aku sudah melanggar syarat itu.. Belum sempat sunsett.. Aku terus drive balik umah.. SUnyi ja dalam keta.. Malas mau kasi on radio.. Layan jiwa sekejap.. Bodoh tul aku ni kan... Arghh~~ Macam mana hubungan mau jadi bagus kalau aku asyik buat salah ni?? Herdik aku dalam hati.. Hurmm.. Bingung lagi~~

Sampai umah.. Terus masuk bilik.. Bosan dalam bilik keluar di balkoni dan fogging.. Hari makin gelap.. Kasi on TV.. Kamu tau apa yang aku dengar? AKu dengar lagu Romace Band.. "Ku Ingin Kamu" yang menjadi lagu latar untulk scene dalam drama ntah judulnya apa tuh lakonan si Aqasha.. Fuh~~ Kamu rasa apa yang berlaku??

>>My Name Is SAAT

No comments: