U-TURN

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia..

Hye Fellaz!!!
Kamurang sudah dengar ka tu lagu?? Kumpulan KLangit.. Siok jooo lagu dia.. First tyme dengar terus jatuh cinta.. Ahahaha.. Yeas.. Just suka dengan lirik dia.. Ingatkan mamat indon.. Sure! Made in Malaysia.. Cuma mungkin komposer lagu ni saja dari seberang kan.. Ihihihi

Lagu ni banyak betol ayat-ayat dia.. All about menyesal.. Uhuk~~ Macam terlanggar tiang la bha rasanya kan.. Tapi, apa mau buat. Mungkin ini jodoh namanya.. 
Yeah~~ Satu lagik.. Ungunya Cinta.. Aku bermalam rumah Makhayy hari tuh.. Bohsan gia duduk di rumah sensorang kan.. Jadi try to change direction of life.. Bukan pengangan laxx.. Arah haluan jalan kehidupan ja pun.. Malam tuh, dia sibuk mandi, aku tinguk TV.. Lamanya ndak melihat astro.. Huhuhu.. Terkejot tengok tittle tajuk telefilem tuh.. Ungunya Cinta.. homagadd!! Sangat merambat jiwa.. Mengelupas memori silam.. Huwarghh~~ Akhirnya, tertengok juga aku telefilem ni.. Ingatkan ndak dapat tinguk. Sebab di YouTube sah-sah promo dia ja ada.. Thankz astro.. Ada jugak gunanya siaran ulangan ni kan.. Hihihihi

Hari ni, aku duty pagi.. Penat semalam belom abis lagih.. Selepas say gud nite semalam, aku sudah ndak sedar apa-apa. Susu di sebelah pun langsung ndak terjenting dek bibir.. Nasib baik ndak tumpah.. Ohooo~~ jap lagi mau melayan kehidupan bohsan.. yeah~~ Aku dah buat U-Turn.. Biarkanlah begini.. Lagipun, aku sudah biasa idop sensorang kan.. Kita mula dengan tinguk wayang sensorang.. Oh!! AJURA.. Makan Nasik Ayam dan balik umah Naik Bas.. Argh~~ Beranikah?? Uhuhuhu.. Kita cuba..

>>My Name Is SAAT

No comments: