UNTUK SANG SAHABAT

Assalamualaikum dan Salam Satu Malaysia..

Hye Fellaz!!
Aiyarkk~~ Lama bebenor aku ndak kasi up date aku punya blog.. Lama kah?? Ahaha~~ Hari Jumaat hari tuh mau update, tapi sangat teda mood.. Lepas tuh hari Sabtu laks dah mula sibuk sampailah semalam.. Sakit belakang dowhh.. Muscle perot aku ni leh-leh jadi cramp lax.. ndak tau lah kenapa.. Terlampau lama duduk kot.. Huhuhu..

Jadi apa yang aku buat ni korang?? Aiyarkk.. Aku buat banyak kerja.. Macam-macam lor.. Ni pun baru habis rehasel untuk TV-i bisuk yang disiar di saluran 180 astro.. Ngeee~~ Promo ka ni?? Ahakzz~~ Weh.. Hari jumaat tuh ada kes lagi aku buat. Tega-teganya aku menyakiti lagi hati kawan aku. Sejujurnya aku ndak sengaja bah.. Aku sangat terpukul dengan kenyataan dia yang seolah aku sedang mempergunakan dia dan dia untuk kebahagiaan aku sendiri.. Masa tuh aku cuma ingin meluahkan sesuatu yang terbuku dalam hati. Aku cuba untuk berkomunikasi secara rasional.. Sebagaimana seorang sahabat cuba untuk meluahkan rasa sedih dia kepada sahabat yang lainnya. Namun, mungkin masa itu dia pun ada masalah jugak. Ndak pasal-pasal statement aku "I miss him" tuh buat dia rasa annoying sangat.. Hurmm.. Sorikk~~ Hope masih ada sinar kemaafan yang tinggal untuk aku..


Sebenarnya aku ndak faham, bagaimana kamu mengistilahkan perkataan 'mempergunakan' tu keatas diri aku. Sebab aku rasa, aku langsung tidak ada niat untuk mempergunakan pun. Cuma, mungkin kelihatan cara aku yang tidak kena dan seolah menjurus ke arah mempergunakan tu kan.. Yea.. Aku sedar kalau aku bukan kawan yang baik bah.. Lama sudah ni sedar diri.. Ni ayat serius.. tulus dari hati.. Bukan ayat drama atau propa semata-mata.. Aku bukan seorang kawan yang baik pun.. Tapi sangat bercita-cita untuk mendapat kawan yang baik. Bagaimana kah itu?? Complicated lax bunyiknya kan.. Alahh~~ jangan bingung-bingung bah.. Secara kesimpulannya, nobodys perfect.. Tujuan perhubungan itu adalah untuk saling melengkap antara satu sama yang lain. Apa yang kurang, di kasitau.. yang terlebih pun dikasitau.. Agar semuanya jadi cukup rasa.. Macam perencah Meggi Cukup Rasa tuh.. Perfect kan??

Aku cuba untuk mengulangi segalanya.. Bermula dari mula.. Sebab aku sangat merindui kawan-kawan aku yang dari mula aku kenal.. Mulut lezer.. Teda heart feelings segala.. Yeah! Aku sedar.. Perhubungan mendewasakan kita kan.. Banyak kita belajar dan banyak juga yang kita langgar.. Aku la paling banyak melanggar nih.. Masih lesen P kan.. Eh!! Hellow.. Professional okiezz.. :P

Apapun, kawan-kawan aku.. Haf dan Pet, aku sayang korang. Kalau aku ndak mesej bukan bermaksud aku ndak sayang.. Jauh sekali membawa maksud aku dah lupa.. Aku dah bosan minta maaf atas kelsilapan yang sama dan aku yakin kalau kamu dua pun bosan juga dengan sifat aku yang balek-balek minta maaf tu kan?? Bosan dengan kesialpan yang aku buat sama.. Bosan dengan alasan aku.. Guyz.. Aku merayu sangat..   Sujud depan korang.. Aku cukup memahami kamu berdua.. Ndak mau aku lambat balas mesej.. Ndak mau sisih-sisih.. Ndak mau aku pilih kasih.. Ndak mau aku cari u olz bila ada masalah dan sebagainya.. Banyak sebenarnya sifat aku ni yang jeleekk di mata kamurang dua ni.. Im trying to impproved my attitude babe.. Aku cuba sedaya upaya untuk jadi kawan kamu yang baik. Tapi aku selalu lalai.. Aku sangat gagal untuk merancang masa.. Gagal untuk mengatur langkah dan sangat gagal untuk mengurus segalanya.. Hurmm... Kamu rasa aku perlu apa?? Cuba jawab.. 

Apa yang aku bayangkan skung ni, u olz kena percaya dengan aku.. Dan kepercayaan aku pada kamu ndak pernah luntur pun. Aku tau kalau kamurang memang kawan yang cukup baik.. Sanggup menjaga aku walaupun aku jauh dari korang. Besar pengorbanan korang. Dan aku banyak belajar dari korang.. Tengzzz sangat!! Thatz y aku rasa macam susah nak lepaskan kawan yang baek macam korang.. Jom kita mula buku baru jom~~ Kali ni kalau ada yang tak kena terus ja cakap.. Macam Haf semalam.. Sumpah! Aku mati-mati fikir bagaimana bisa kamu menganggap aku mempergunakan kamu.. Sebab definisi yang ada dalam minda aku sangat jauh berbeza dengan kenyataan korang. then, semalam u bagitau, barulah i faham.. Jiran aku cakap, its all about miss understanding.. Ehehe.. Aku cakap kat dia tadi.. Sebab kami rehase sesama lol.. Tapi, rasa bersalah gak aku meluahkan segala-galanya dekat dia.. Sebab sah-sah skung ni dia ndak boleh terkena dengan tekanan.. Shhttt~~ rahsia lagik.. Uhuhuhu.. Im sorik jiran.. Lepas ni no more k.. Anyhow.. Thankz KAKAK dan U also HIM.. Her? Lama tak tanya khabar dia ^___^

>>My Name Is SAAT

No comments: