MANDEY MANDEY

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

hye Fellaz!!
Letih lor.. Huwarghh~~ Siyes hari ni aku sungguh letih.. Sebab tadi aku buat sikit kerja gila dengan melarikan diri ke kolam renang di tengahari.. Huhuhuhu.. Jam 12 tengahari aku drive pigi sana dengan kawan-kawan aku.. First tyme tinggalkan opiz begitu sahaja.. Lepas update entry pasal merawat luka yang terpendam tu terusss aku gerak.. Uhuhuhu~~

Dah prepare pun barang-barang mandi semua.. Bawak towel, trunk suet, mandian, shampoo, facial clansing dan tooth brush.. Dari jam 12 lebey mandi sampailah jam 2.30 petang.. terus lunch di sana.. Makan nasik goreng jer.. Pedezzz... Suka sangat sebab kurang garam.. Yummy~~ Makan sambil minom ngan Coke.. Ndak pernah2 aku layan coke ni.. Huhuhu.. Oley kerana cupon free, so, bantai jak laa.. Sangat panazz cuaca masa tuh.. Tapi, once dah masuk dalam air.. Uhuuu~~ Sumpah, terasa bagai di syorga.. Hahaha


ndak ramai orang pun. Ada lah dua tiga gerombolan anak-anak muda.. Yang Les-Les dan yang GB-GB.. Geli lax aku tengok.. Nasib baek aku ni open minded jugak ar sket.. Peduli ah diorang.. Janji, aku mau berenang dengan gumbira.. Ihihihi~~ Kawan aku ada cakap, kalau rasa mahal sangat pergi gym, lagi bagus berenang jer.. Tapi, aku terfikir lax dengan clorin dan keramaian umat dalam kolam tuh. Berfikir jugak mau mandi tadi.. Tapi, tak banyak orang kan.. Jadi, terjun ja lah.. Feeling-feeling profesional kunun.. Chessszzz~~

Lepas mandi tuh, lepak kat satu restoran kat Foh Sang Town.. Makan sanggar dengan minom Jusmine Tea dalam kotak.. Hurmm.. Tetiba aku rasa macam perot aku penuh dengan angin.. Dan sampailah ke saat aku menulis entry ni kat opiz, aku masih terasa tidak selesa.. Lepas lepak-lepak tadi tuh, aku balik ke opiz balik. Then atas meja ada borang kene sign.. Pemilihan opsyen berpencen or KWSP.. Esok jak la uruss~~

Borang OT dah isi.. Alhamdulillah~~ Suma dah settle.. Cepat keluar OT cepat lah jugak aku urus sume tentang si Chomel, tentang itu dan tentang itu jugak.. Hahahaha~~ Sungguh exited sebenarnya.. Serius aku senyum memikirkannya.. Hurmm.. Malam ni stay umah Mak Hayy untuk kali ke-2.. Jap lagi mau lepak-lepak ngan ging dia as usual di Jesselton Point.. 

Lupa aku mau tulis, kan hari ni aku duty. So, aku dan Nieza ada terbitkan satu segmen khas untuk kitorang jerk.. Means, kalau kami berdua duty maka segmen itu akan muncul. Segmen yang di panggil PETUA NENEK DAN ATUK KEBAYAN. Ahikzz~~ Ketawa jak kerja kami ni.. Trying to make something different.. Selalu Nieza yang cari bahan. Minggu lepas pasal Selsema dan minggu ini pasal Sakit Perot.. Aduzzz... Kenangan pucuk jambu itu sangat menggamit aku!!~~ 

>>My Name Is SAAT

No comments: