SILANG KATA KEHIDUPAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hari ini aku kerja pagi bersama si Hani.. berat ja mata mau terbuka sebaik di kejutkan dengan alarm HP CSL aku yang sungguh nyaring.. Full blas punya volume kan.. Tidor yang tidak begitu lena semalam.. Namun, tuntutan tugas memaksa aku untuk melangkah ke bilik mandi dan mempersiapkan diri..


Seperti selalu.. Perjalanan seorang hamba di isi dengan sesuatu yang biasa sahaja.. Tiada yang istimewa hari ini.. Kalau selalu banyak yang tertulis pada dinding blog ini.. Namun kini dah semakin kurang.. Teda cerita menarik yang mau di lakar..

Semasa bertugas tadi, Hani memberikan satu puzzle teka silang kata psikologi yang di dalamnya ada perkataan-perkataan yang menggabarkan diri anda. Katanya, tiga perkataan yang dapat aku tangkap pada teka silang kata itu menggambarkan keadaan diri aku..

Dan, tiga perkataan itu adalah SAD, BAD dan  BROKEN.. Ouch!! Is that true?

>> My Name Is SAAT

No comments: