BERANGAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyepp!!
Uhukk Uhukk~~ Aku semakin benci dengan perempuan itu!! Buduh betol lah.. Kan bagus kalau ko bilang jak ko suka dengan lelaki tuh.. Sengsara ni si lelaki di buat.. Sampai malu-malu ni lelaki sama sang perempuan tuh.. Tapi, perempuan tu juga berhak menjual mahal setelah apa yang berlaku pada dia sebelum ini. Menagis di bawah hujan sekuat hati.. Owh!! Macam sama pulak ni kisah aku tau.. Huhuhuhu..

Siyes! Aku sudah jatuh cinta sama ini cerita. Sampai si Usin dengan kawannya yang sudah ada di rumah ni setelah beberapa bulan menghilang pun aku ndak peduli.. Diorang dah biasa pun.. Ndak jugak ku tanya dia dari mana.. Cuma bertanya khabar ja.. Banyak masa aku isi dengan memberi tumpuan yang penuh pada drama bersiri ini.. Haishh~~ Tapi aku paling suka dengan lagu dia.. Kalau HMAM membaca entry ini, sila cari dekat YouTube erk.. I tujukan lagu tuh untuk u.. Klik sini U nak tau tak.. I cuma membayangkan kalau betul i dengan u melalui saat seperti ini.. I rasa macam nak terbang jak.. Tapi, i tau, suara u tak selunak penyanyi ni.. Tapi i tetap suka dengar u ketawa.. Shomelllzzz lol!! Huwahuwahuwa~~ Blushing erkk.. :P


Ok.. Sambung balik cerita pasal drama nih.. Bersusah payah tau si lelaki ni memujuk hati pompuan nih.. Tapi si pempuan lax ego.. Tak mo mengaku rasa cinta yang dia ada padahal, dia sedang menyiksa perasaan yang dia ada dalam hati.. Dia betul bersungguh-sungguh.. Tapi, semakin berusaha dia memadam cinta dalam hati dia, semakin mekar pulak rasa sayang dia untuk mengatakan cinta pada lelaki tu.. Dia pendam semuanya..

For sure, banyak adegan romantis dalam filem nih.. Oh!! Aku suka perasan sendiri.. Huwahuwa.. Aku yang menengok cerita ni pun bleh berbunga hati.. Huishh~~ Dan satu skrip lelaki yang aku paling suka.. Bila dia memberitau hajat dia pada pompuan tuh bila mereka terlihat meteor di angkasa.. Dia cakap "Awak nak tau apa hajat saya? Saya berharap kalau awak boleh suka saya macam dulu.." Homagad!! Boleh kah aku berhajat macam tu ya?? Hurmm.. Malam ni nak sambung tengok lagi.. Jap lagi mau pulang umah dan sambung tengok citer tuh..

Hari ini masuk hari ketiga aku deactivate HP.. Aku rindu dengabn semua orang.. Mamak bapak makcik dan  'U'.. Sangat-sangat.. Kalu dan settle semuanya, then aku tanpa segan silu akan menghubungi semuanya.. Huwaaa... Jam 7.15 pagi dah sampai opiz.. Perkara pertama yang aku buat adalah baca berita.. Then, terus ke MSAM 2012 untuk bertugas di booth kitorang.. Jam 12.30 berGing Bubut lax.. Lepas tuh terus lepak di opiz.. Baca novel lol.. Sikit lagi abiz lah.. Citer novel ni tak kurang tragis gak.. Tapi, cinta aku lebih pada drama tuh.. Oraitt.. Rasanya, itu ja yang nak di kongsi hari ni.. Luv and MIZZ Mr.Kepochi.. Muaxoxoxox~~

No comments: