UNCONFIDENT

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Oitzzz..

Hari ni rasa macam suka betul mengupdate entry kan.. Barangkali mungkin sebab dah lama ndak update apa-apa.. Hari ini 17/4 aku bergandingan sekali lagi dengan si Jiran mengacarakan iBagus Bah.. Tapi keadaan hari ini ada sedikit janggal.. Ntah lah.. Bukan di pihak aku sahaja.. Namun turut di rasai oleh Jiran aku sendiri..

Akibat perasaan tidak yakin, aku yang menjadi anchor untuk program hari ini menjadi agak kucar kacir.. Semua pun ndak ready.. Sampai buat kesilapan masa live on-air.. Huh!! Nasib baik penerbit tidak menyinga.. Kalau tidak, should be aku yang tanggong lah.. Huwaaa~~ Alhamdulillah.. Mood penerbit aku hari ini macam ok..

Selalunya aku mengikuti siaran ulangan di pejabat aku.. Sebab rumah aku teda astro.. Since tv-i pun sudah boleh di ikuti di internet via live streaming, jadi aku ndak risau lagi.. Terus activate broadband package di hp.. Guna sim card dan masukkan dalam peranti wyerless.. Menengok sensorang dalam bilik.. Ketawa bagai orang gila bila memikirkan ketakutan aku masa actual time pagi tadi.. Huhuhuhu~~

Oitz!! Bercakap pasal sim card ni, dah dua bulan tak bayar.. Sebab bulan lepas macam sikit ja pakai.. So, still did not received any notification dari Celcom.. As long as not reached RM150.. AKu masih bisa menggunakan no ini dengan riang.. Tapi sebelum aku memulakan perenggan ini, aku dah terima notificationnya.. Its almost 150 sudah.. Baru berhajat mau activate broadband seminggu.. Namun. Huhuhuhu~~

Satu lagi yang buat aku hilang mood hari ini bila selesai segmen pertama, Mak Hayy aku masuk konti dah suh si Jiran bukak FB dia dan delet a comment yang di hantar orang seorang pendengar.. Komen dia sungguh menusuk hati aku.. Macam mau memaki jak aku masa tuh.. SHit!! Sumpah.. Macam mau lari jak dari konti.. Namun memikirkan si Jiran yang awal-awal sudah mau pitam.. Hampir pengsan masa make-up, aku menjadi bersemangat sedikit.. Dan buat pertama kalinya, kami berdua di suruh untuk meningkatkan tahap keceriaan ketika keudara.. Homagad!!

Sorry bos.. Bukan ndak ceria.. But its really hurted and make me felt uncomfortable.. Sooo Uncomfident bah..

>> My Name Is BUDAK ITAM

No comments: