KELETIHAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Hari ini hidup terasa sungguh penat.. Dari minggu lepas aku kerja non stop. Even aku balik awal di rumah, but i dunnow what im doin sehingga datang opiz keesokan harinya.. Aku mengeluh lagi kepenatan.. Penat sungguh!! Semua benda di sekeliling aku buat aku penat.. :((

Mood sungguh berubah-ubah.. Dan hari ini untuk pertama kali aku bangon dengan keadaan yang sungguh starving.. Perot rasa pedih.. Dan inginkan sesuatu yang manis.. But, its looked im afraid to arrived late ke ohpiz.. Jadi, masukkan oat dalam tupperware ngan susu.. Jam 6.30 aku ndak tahan.. Suh, patner aku baca berita dan aku prepared for my oat meal.. Sesuka hati ja aku makan di konti.. Lepas tuh keadaan ok sket.. Tapi..


Starting jam 9 lebey,aku rasa lain macam.. Lemah sesangat.. Mau jalan pun ndak berdaya.. Mood aku sungguh terganggu dengan keadaan itu. Aku lapar lagik!! Ingat mau makan nasi lalap dekat Likas.. Tapi, jiran aku cakap, aku ndak bulih terus makan.. Hadoi~~ Macam mau rebah ja ku rasa.. Muka kusam gilaaa.. Ndak kira! Mau makan jugak.. Atas desakan aku.. Jam 11.05 kami beramai-ramai turun kantin.. Aku juga yang paling lambat di belakang.. Sumpah! Laen benar rasanya eh..

Sesudah makan, di tempat yang sama jugak kami buat perbincangan sedikit.. Dan, aku tertidur ayam-ayam di kerusi aku.. Hoh! Penat gila.. Perut aku? Even dah makan, tapi still rasa macam ada something yang kurang.. Apa erk??

Dek kerana ndak tahan, aku berlalu ke belakang dan tidor seketika.. Masa tuh jam 12.30.. Dan dekat jam 1, aku dengar nama aku di panggil.. Hani mintak tolong buat jingle.. Langkah sendu ku atur.. Stay sekejap di ruang depan dengan kengkawan yang lain.. Sibuk layan nescafe ngan biskot mayat.. Niza tuangkan untuk aku.. Dan setelah itu aku bertenaga semula.. Sampai skung ndak tidor.. Esok kerja awal lagi.. Dan hari ini, bertubi-tubi terima surat untuk jadi MC majlis KPKK nanti.. Hatoiii~~ Mampukah aku?? 

Ingatkan petang tadi mai tidor awal.. Mau pok bangun jam 10 malam untuk menengok cerita 'Kabhi Alvida Naa Kehna' malam ini di tv2.. Cerita ini sudah menitiskan air mata someone.. Dan aku rasa, macam mau tengok gak.. Mau test jiwa sensitip lagi malam ni.. Lama ndak bercengeng-cengeng depan tv.. Dah signal dengan diorang usin.. Mungkin aku stay overnight di hall.. Dan aku rasa ndak la bising malam ni, sebab tinggal dia ngan si Lalan jak dengan aku.. Means only three of us.. Yang lain mudik ke kamponn..

Dan sekarang ni aku melayan lagu-lagu dekat YouTube.. Semua pun lagu sedih..

>Motif Band :: Tuhan Jagakan Dia
> Armada Band :: Hargai Aku
> Papinka :: Dimana Hatimu
> Kangen Band :: Kehilanganmu Berat Bagiku
> Mahkota :: Rindu Yang Terlarang
> Astrid :: Tentang Rasa

Walau aku merasa sedikit sakit, tapi kiranya ini yang boleh membua ingatan aku kukuh untuk dia, aku tidak kisah.. :((

No comments: