RAYA BAH!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Huikzz..
Ni hari sudah 11 Syawal 1433 Hijrah.. So, ndak telambat kiranya untuk aku mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua pembaca tulisan si Itam.. Ahaha.. Raya aku?? Ni la mau cerita ni.. Huhuhu.. Ada yang gumbira.. Ada yang sodih.. Tapi, rasanya macam banyak yang sodih nih.. Uhuhuhu~~

Perasaan masih sedih atas beberapa perkara berlaku.. Jadi, semangat mau menulis pun macam kureng jugak lah.. Beberapa hari duduk rumah ja bekurung dalam bilik.. Teda semangat mau buat apa-apa nih.. Semua benda tinggal begitu saja.. Termasuklah buras yang ku ingat mau antar pigi tempat seseorang.. Basi jadiknya.. Sedih.. Rasa mau telan ja semua tuh.. Tapiknya, aku takut nanti aku sakit perut.. 


Secara kesimpulannya.. Raya aku tahun ni kira ok saja lah.. Walaupun line celcom sangat membuatkan aku baccat.. Terima kasih pada dia yang sudi menemani meskipun dia sibuk dengan aktiviti dia.. Biasalah.. Karenah aku ni kan.. Ada saja yang ndak kena..

Lepas tuh, sempat lagi aku mengadakan mini reunion dengan kawan sekolah rendah aku.. Kawan sekolah menengah dan kawan universiti aku.. Tak dilupakan dengan kawan sekerja aku.. Penat sangat tapi puas.. Menikmati cuti bermula 17 hingga 26 Ogos 2012.. Hurmm.. Malasnya mau menuliss!!

No comments: