IMPIAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Uitzz..
Dua hari ndak tidor malam memang membuatkan badan seluruhnya sengal.. Mata jangan cakap lah.. Merah.. Nasib baik ndak jadik kembar Panda.. Uhuhu~~ Semalam ada rakaman rancangan tv.. Aku ngan kawan aku jadik compare.. So, tengok lah nanti tyme raya k.. Aku pun tengok jugak di rumah lol.. Uhuhuhuhu~~

Kenapa aku post pasal IMPIAN hari ni?  Sebenarnya the best buddy aku taggal 13 hari tu katanya nak sent something.. Thankz.. Aku dah terima semua tuh.. Dah masuk dalam perut pown.. Cuma banyak sangat lor.. Tak mampu nak abiskan sensorang.. Thankz jugak pada si Kazen sebab sudi buatkan aku cake yang sodap banar eh! Makan sambil minom coke memang terbaik.. Santai depan tv tengok drama.. Tak sedar dah nak separuh masuk dalam perot.. Huhuhu.. Nasib baik siang hari puasa kan..


Kek yang cukup berwarna warni.. Manis ngam-ngam.. Lombut pun lombut.. Sedap ja masuk dalam mulot.. Haishh~~ Makan sambil membayangkan wajah dia.. Tersenyum.. Ahai.. Bagai orang gila lax aku ni Kazen.. Hihihi.. Thankz dude sebab sudi buatkan cake untuk aku.. Actually, aku nak makan dengan ko.. Itu hajat aku.. Nak masak dengan ko.. Sambil cerciter.. Gelak-gelak.. Hihihi.. Aku membayangkan sesuatu yang best! Ko paham jak lah aku ni kan.. Imaginasi melampau-lampau.. Tapi, hari ni aku baru tau kalo ko seorang yang kidal.. :)

Setelah beberapa hari ndak kasi on HP, lewat tengahari aku kasi on tu HP.. Ndak tau kenapa aku tetiba tergerak hati.. Rindu dengan 'kicauan' si HP.. Lepas kasi On, aku lepak sendiri dekat toilet.. Lepak? Hahaha.. Sayup-sayup kedengaran kicauan dia.. Sibuk dan tidak putus-putus.. Sesekali senyap dan sambung lagik bunyi.. Hurmm.. Siapa semua itu..? Paling ramai, mesej notification missed call from celcom.. Semua mesej terkumpul ada 67.. Huh! Makcik aku paling banyak call.. Em sorry aunty.. Lepas kasi on hp, terus call dia.. Dia tanya pasal apa dua hari tak bley di hubungi? Hp masuk dalam laot kah? Huhuhu.. Sabar saja mendengar leteran beliau.. As usual, ndak bulih tipu.. Jawab dengan jujur.. Actually dia tanya bila mau balik.. Dia suh singgah umah dia untuk bersahur kalau gerak malam dari KK.. Insya-Allah.. Perancangan memang begitu.. Ndak sabar mau tinguk baby baru.. ^___^

Lepas aunty, aku check lagi.. Huitzz.. Ada nama dia!! Owh~~ Sungguh rindu itu menujah jauh ke dalam hati.. Actually aku biarkan berlalu saja rindu itu beberapa hari.. Tapi, ni kali, semua sms yang dia antar bagai menunjukkan sesuatu benda.. Yang dia nak kasi invi.. Tapi kelihatan visible di mata aku.. Oh! Kegilaan itu sudah lama aku rasai dude.. Im sory foe hurting you.. Aku tidak berniat untuk membuat kamu terluka.. Aku sedar kalu dah banyak sangat kelukaan aku tinggalkan dekat hati ko.. Haishh~~!! Ndak tau lah.. Aku terkadang buat keputusan melulu.. Ndak fikir pun dulu.. Maka, beginilah yang jadik.. Again, im sorry!! Sumpah! Minta maaf betul-betul sama ko.. :((

Terus ku sent sms dengan dia.. Dengan perasaan yang sedikit takut.. Huhuhu.. Alhamdulillah.. Nda jugak dia marah.. Even kami skung ni teda apa-apa, tapi dia care sangat dengan aku.. Thankz lah.. Ko memang kawan anugerah yang paling berharga dari Tuhan untuk aku.. Hari ni saja ada 58 mesej kami berbalas.. Takut plak mau mengakui rasa rindu ini.. Tidak!! Bukan rindu bha.. Sayang.. Uhuhuhuu~~ Kawan kan!! Tetiba aku rasa ndak mau jadik kawan dia... Mau jadik adik angkat dia.. Kamu rasa dia ok ka tuh ar?? Huhuhu..

Berbalik kepada cerita IMPIAN.. Satu, sebab aku dah makan cake buatan si Kazen.. Dua, aku dah dapat tatap tulisan cute dia.. Apa yang dia tulis mungkin nampak simple pada orang lain.. Tapi, bagi aku besar maknanya.. Ada banyak makna yang bley aku keluarkan daripada card itu.. Sampai aku tatap kad tu.. Sambil makan almond pahang.. Hurm.. Tulisan dah nampak.. Orangnya yang real bila lagik ar?? Wahaaa.. Tak mo ah.. Aku malu!! MALU!!! Nunitez.. :(( Eh!! Anyhow, thankz and something will arrived to u guyz soon.. Before eid i hope..

No comments: