WINDU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Elopzz!!
Windu gilak sama blog aku neh.. Ahahahaha~~~ Tetiba aku rasa tidak sendiri lagi.. Riang di hati berlagu meskipun realitinya aku sedih kerana sendiri.. Hoikzz!! Penat masih terasa bah.. Meninggalkan teman rapat aku.. Encik Lappy dan si Chomel.. Alhamdulillah, semua pun sihat saja..

Sampai ja semalam terus cuci baju.. 5 hari perjalanan yang cukup panjang ku rasa.. Mengembara mencari ketenangan hati yang semakin gundah.. Laut adalah teman yang paling setia.. Ihihihi.. Dan hari ini dah kembali semula berkerja.. Masuk ohpiz!! Ternyata banyak yang terjadi. Banyak yang aku tertinggal.. Huhuhuhu.. Bulan NOV ni dah start duty tengah malam.. So, kitorang kena lagi struggle kije sampai lewat pagi. Aku tidak ketinggalan lor.. Ade tersenarai bertugas untuk sesi 12-3 dan 3-6 pagi.. Huhuhuhu.. Exited jugak.. Sebab aku memang takde kije kot..


Hurmmm... Aku ndak tau dan malas mau amik tau.. Banyak sebenarnya yang terbuku di hati yang ingin aku ceritakan waktu ini.. Aku cuma perlukan masa untuk melupakan semua.. Dah nekad untuk tidak menulisnya di mana-mana kawasan dalam blog aku.. Sebab aku takut aku akan terus terkenang dan mengharap keajaiban untuk masa silam..

Hujan saja ni di KK. Dari tengahari lagi hujan. Turunnya tidak lebat tapi berpanjangan. Dengan keadaan bilik  pejabat yang sejuk gilaa.. Kulit kering dan bibir merekah.. Nasib baik dalam beg masih ada tersimpan lipcare mac dan powered water loreal aku.. So, gunakanlah selagi ada sisaa... 

Skung ni hidup sekadar hidup.. Aim aku ntah hilang kemana.. Aku dah hilang dari landasan.. Takpa ah.. Dah alang-alang hilang, next year baru nak pasang niat dan objektif kehidupan jangka pendek.. Means setahun. Skung ni, aku mau rehat dari fokus pada apa-apa.. menjalani kehidupan selayaknya manusia.. Bangun pagi, kerja, dan tidor... Yang pasti, blog, dvd dan novel adalah teman setia yang senyap tapi sangat bermakna buat aku.. Thankz to them.. Mereka semua yang aku windu sangat-sangat!!

No comments: