ON DUTY

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Ellopzz!!
Sejok giller.. Aku dah sampai dekat konti.. Hehehe.. Jap lagi sharp on 12 midnight aku kene mula beraksi. Dah dua malam berturut-turut neh.. Masa menunggu untuk berkonti, so aku lampiaskan sedikit bahasa rindu menerusi tulisan aku via blog kesayangan aku nih.. Hehehhe..

Penat ging.. Setelah seharian berhadapan dengan DVD Korea yang rusak-rusak tuh, jam 5 petang aku keluar untuk mengeluarkan peloh ngan budak ohpiz aku.. Main badminton.. Fuu.. Siok jugak kan sesekali mengeluarkan peloh.. Kasut sukan aku basah.. Tapi itu ndak menghalang aku untuk beraksi bersemangat hari ni dengan kasut yang aku beli dekat Giant berharga RM 17.90 jer.. Biru terkois okeyy.. Menyerlah konon.. Hahaha..


Semalam pun duty jugak.. Hari ni pun sama.. Yang bestnya duty malam ni, esok hari tak perlu datang office.. So, lepak dekat umah jer.. Layan DVD.. Aku lom abis tengok citer City Hunter.. Even dekat astro 393 tuh dah ulang beberapa kali.. Belakangan ini aku sibok lah.. Hujung minggu ni kena atur event lagik.. Haisshh~~ Inilah kan namanya kerja.. Redho saja.. Nasib baik aku sukaaa... Ngeee~~~

Belakangan ini aku dikejutkan dengan status seorang budak yang langsong aku ndak kenal.. Kawan aku yang berkomunikasi dengan dia menerusi FB.. Ngeri, takot dan rimas kalau ada org gitu.. But at least dia berani kan?? Huhuhu.. Tapi, kalau dia dapat berkomunikasi dengan aku, aku dah sedia jawapan yang terbaik untuk dia.. Hurmm... Meskipun aku dah solo sekarang, tidak bermaksud aku terdesak memerlukan cinta.. Buat masa ni, aku bahagia sendiri.. Insya-Allah.. Ignore saja dia tuh!!

Esok, dah sampai turn Jumaat.. Sure aku akan bertapa lagi di rumah.. Hehehe.. Bangon lewat itu sudah pasti.. Esok nak kemas umah kot.. Semenjak balik, langsung tak sentoh penyapu.. Mesti lantai umah yang aku duduk tuh rindu dengan penyapu kan?? Hihihihi.. Adehh.. Macam ngantuk pulak nih.. Huhuhuhu.. Jap lagik nak wat Oat dan makan sambil bercengkerama dengan lagu-lagu patah leher.. Namun sebelum itu, Pall Mall dulu kitaaaaa~~~~ Selamat tidor laaa untuk korang.. Nitez!

No comments: