13 JUN 2010

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia.. Sakit Perut ehh.. Sangat sakit.. berapa kali dah aku menapakan diri ku di Bilik Kecil itu.. uhuhuhuhu.. Salahkan diri jua sebab makan ndak menjaga kebersihan.. Lupa cuci tangan atau lupa Bismillah kali :).. Insya-Allah menjadi pengajaran..

Emm.. Semalam kawan aku kawen.. di bt15.. nama dia Noor Azizah Mustafa.. Lama dah kami kawan.. sejak di SK Bukit Quoin lagik.. Sampailah skung ni.. Kami masih tetap kawan.. Semalam masa attend majlis kawin dia tu, aku sendiri jak.. Punyalah aku kering.. teda teman bicara.. nasib ndak ramai dah orang situ.. uhuhuhuhu

Sejak 2 malam lepas, aku bermalam di rum,ah Abg Zhafrin.. Tido sana lah.. Bab Makcik aku yang terchenta tiada di sini.. di LD dia menghabiskan masa cutinya.. macam biasa lah tu..

Esok, Genap seminggu aku meninggalkan Ujian B 27.. ntah macam mana lah nasib aku kali ini.. Mudah2an lulus lah kan.. lepas tu boleh ke stage yang seterusnya.. Yang pasti, kesilapan semalam banyak mengajarku erti "USAHA".. bukan sekadar kata-kata, tetapi diikuti dengan langkah penuh cita-cita..

Hari ini aku ndak dapat joint kawan2 aku buat reunion di salah sebuah restoran eksklusip di Bha Zhong.. aku kerja.. huhuhuhu.. tapi, ndak sangka plak, tengah aku isi minyak si COMEL, tetiba aku dapat panggilan tepon dari si Zilla, ajak ketemu di Giant.. pada mulanya malass mau U Turn balik.. dek kerana dah di pujuk rayu, aku OK kan ajee.. so berjumpalah kami di KFC Giant Tawau tuu.. heheh aku Zilla dan Harny.. memang teda yang berubah melainkan aku yang semakin hensem.. hahahah :P.. ABis budak KFC tu amik gambar kami.. hehehe

Yang pasti, beberapa hari tidak menulis blog membuatkan hati aku rindu.. hehehe.. Bukan berjanji selalu untuk memperbaharui cerita, cuma berdoa agar dikuatkan semangat, agar Blog ku ini tidak seperti blog2 ku sebelum ini yang Hangat-Hangat Tahi Ayam.. My Name Is Saat :)

No comments: