16 JUN 2010

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

HARI SEDIH KU.. itu jak yang boleh ku gambarkan betapa aku diselimuti dengan perasaan sedih.. Banyak sangat perkara yang membuatkan aku sedih hari ini.. semuanya berkecamuk.. sehingga aku sendiri tidak tahu untuk mengenalpasti di manakah masalah yang patut aku selesaikan dulu.. ahhh.. aku benci perasaan ini

si COMEL.. hurmmm.. AKu sayang si COMEL.. huh.. tatkala aku memikirkan harta yang aku sayang ini, titisan kecil mula menerpa jatuh ke pipi.. huhayyy.. tidak tertahan.. hati sebak.. kadang-kadang aku terfikir, betapa aku gopoh mengejar dan mencari SEMUANYA.. andai aku boleh miliki semula semalam.. adakah aku akan sealpa hari ini??

Aku akui, aku memang seorang lelaki yang sensitif.. kadang-kadang, rasa hati ini macam hati perempuan.. tapi sebagai lelaki, aku jua tahu yang aku mesti kuat.. dan kadang-kadang suaraku tidak selantang suara hatiku.. sehingga aku melakukan sesuatu dengan tidak ikhlas.. jadi maksudnya, benda tu tidak sungguh-sungguh.. kan bagus kalau Ikhlas?

Adoi.. Aku Benci Perasaan Ini.. Datang tanpa diundang, Pergi tanpa di suruh.. Tidak mengenal masa, tempat, apatah lagi situasi.. huhayyy.. kenapa yaa?? Dushh~~

AKu sendiri pun bingung juaa.. Tengah lepak ngan kawan2.. terus sedih.. dan malam ni aku Ignore ajakan kawan aku untuk lepak.. sebab aku ndak mau rosakkan mood durang.. nanti durang nampak lagi mukaku ketika jellek.. ahahaha.. namauuu

Ndak sukanya AKu Perasaan Ini.. Baccat woo.. huh.. Bingung..

Kalau di Biarkan.. pun ndak boleh.. ada yang suggest, "Jangan Fikir" tapi, aku memang ndak boleh.. sebab aku ndak mau fikir pun dia datang jugak.. ahhhh.. Aku Ndak Suka Perasaan Ini..

APapun, Inilah kehidupan.. Banyak yang dibelajar.. dan banyak pelajaran memerlukan pengorbanan.. dan mungkin perasaan GEMBIRA yang aku cari perlu aku korbankan untuk merasai apa itu KESEDIHAN.. hurmm.. My Name Is SAAT :(

No comments: