06 JULAI 2010

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Akibat terlalunya banyak bergurau.. Aku sendiri yang baccat.. hahahaha.. Itu lah, orang bilang, jangan telampau bergurau.. kan skung hati sendiri yang baccat :P

Seperti hari-hari yang sudah, aku gembira jua hari ini. Meskipun pagi2 hariku agak membosankan, namun ia penuh dengan bunga kebahagiaan di petangnya.. Maklumlah, hari ini kan hari cuti aku.. hehehehe.. Seharian aku habiskan cuti di rumah.. menengok cerita "Kayangan" di astro Citra.. tetiba hati ini desprate sangat mau merasai nikmat cinta itu.. untuk kesekian kalinya.. aku masih ndak serik di kecewakan.. tapik orang bilang, ndak salah mencuba.. Usaha tangga kejayaan :)

Hari ini, sebutir nasi teda masuk dalam perut.. dan sebab itu jugak, perut aku rasa penuh dengan angin, meskipun aku ada mengisi perut jua.. tapi, paham jak lah kita orang Malaysia nikan, makanan ruji pulak tu Nasi.. Yang pasti, aku bukan mau cerita pasal nasi hari ini, aku mau cerita pasal gurauan aku yang terlampau sehingga membawa padah kepada hati dan perasaanku sendiri.. kekekee.. lucu lah kalau di ingat.. hahahha XD

Rasanya macam mau di kongsi jua sama kamurang ni taw.. tapik, macam aku malu.. kalau ada yang perasan.. aku selalu sakat kawan2 aku di Facebook tuh.. macam semua kena sakat.. tapi kawan2 yang rapat jak la.. yang gila2 otaknya macam aku jugak.. tapi lastly dorang seranga aku balik.. hahahaaaa... aku bingung.. jadi aku mnyerah kalah.. sampai aku membawa diri ke Highway.. sampai di Highway, aku ketawa sendiri.. kenapalah boleh jadi begini.. hahaha.. Yang pasti, budak yang kami cakap tu berjumpa dengan aku ni hari.. punyalah bedebar hati ini.. mau makan pun kontrol2 lagik.. hahahaha XD.. semuanya terjadi di W&L dan di Warung Gado-Gado Esbok.. hhahahaaaa..

yang pasti, lepas ni aku insap sudah. ndak mau buat sudah bha.. yang pasti, hatiku luka dek kerana perangaiku sendiri.. dan lepas ni aku mesti berhati-hati dengan statement aku.. hahahahhaa..

Yang seronoknya tuh kan.. aku jumpa ramai Scandalku ni hari.. Scandal di Facebook jaa.. ndak sangka plak.. di facebook beconcang mau pigang tangan laa.. apa laaa..sekali jumpa... KERING semuanya.. hahaha.. My Name Is Saat :)

No comments: