EXAM

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hari demi hari aku lalui dengan penuh cita-cita.. Setiap hari kita cuba untuk mencapai setiap matlamat.. dan kadang kala kita alapa untuk melakukan sesuatu demi mencapai cita-cita sehingga hari yang seterusnya berkunjung tiba..

Pada 04 Okt 2010, aku mencuba nasib sekali lagi untuk menghadiri Peperiksaan oleh SPA yang kesekian kalinya aku hadiri.. Dan seperti biasanya, aku datang dengan penuh azam dan cita-cita untuk memenuhi segala impian. Dan yang pasti aku kelam kabut. Itu tandanya, belum cukup persediaan aku lakukan, tetapi tidak bermakna aku tidak bersungguh-sungguh..

Hari itu, aku terlupa untuk menyediakan resume dengan lengkap.. Fail yang sepatutnya aku binding, aku lupa siapkan. Nasib baik ada makcik yang terchenta.. meskipun kena bebel.. hahaha...

Sampai di pusat vtemuduga di Ba-Zhong tu, aku teringat, bahawa aku terlupa untuk membawa necktie bersama.. hahaha.. Nasib baik ada abg Zhaf.. Thankz a lot to him :)

Dan alhamdulillah, aku berjaya mengharunyi meskipun ada sedikit kekecewaan yang di khabarkan oleh pegawai SPA kepada ku.. Nak wat apa kan?? Huhuhuhu... Satu jak yang aku yakin, kalau dah rezeki ndak akan kemana.. My Name Is SAAT :)

No comments: