BEN ASHAARI

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Uwaaa... nama lelaki.. Siapakah itu?? Siapakah punya kekasih itu?? Uhuhu.. Aku pun ndak kenal.. Buat pertama kalinya aku memasukkan nama seseorang ke dalam Blog aku ini. Aku kenal beliau dari kawan aku..

ndak banyak aku tau pasal dia neh.. Cuma yang aku boleh simpulkan, dia seorang yang blogholic dan menjadikan kehidupan sehariannya banyak diluahkan menerusi blog peribadinya. Aku tertarik untuk mengenali beliau dengan lebih dekat.. Sebab mukanya macam NORMAN HAKIM.. iya meh?? Ada laa sikit-sikit..

Kawan aku, namanya Pida .. Dia yang kasi kenal aku sama ini orang. Sebelum ni ada juak aku teropong-teropong beliau di facebook. Tapi sekadar lawatan biasa. Tapi ndak tau pulak kenapa tiba-tiba terasa macam mau add pulak. Tapi kita tunggu lah ya.. Aku memang suka bikin suspen.. Ahahahaha

Yang pasti, aku masih baru dalam bloging ni.. Dan aku perlukan banyak tunjuk ajar dan aku harap DIA mampu memberikan sedikit tips supaya aku boleh melambung jumlah kawan si Pida yang sudah mencecah 30 orang.. Kakakaka :)

Kepada si ABG Ben, sory lah, kalau entry ini menganggu gugat ketenteraman jiwamu.. Ndak jugak aku berniat untuk mengurat mu.. Saja jak.. Mau mengasi tau.. Bahawa aku sudah menjadi salah seorang FOLLOWers Mu yang ke 4111.. glad to know u bro.. My Name Is SAAt :)

No comments: