PIKIR KU PANAS SAMPAI KE PETANG...

Asslamaualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Huwahuwahuwaa.. Bukan aku peramal cuaca. Bukan juga seorang peramal nimtamg. Yang tahu perubahan iklim dan cuaca serta personaliti insan. Cuma aku menggunakan ungkapan sastera Melayu yang sungguh pahit dilambangkan pada maknanya...

Hubungan yang sekejap cuma sudah menampakkan sinar yang cukup membahagiakan. Panasnya tidak terlalu terik. Anginnya tidak terlalu kencang. Suhunya agak menyenagkan. Sentiasa aku memasang cita-cita untuk menjaga hubungan ini agar lebih mesra dan selesa. Tapi tidak ku sangka, gurauan yang selama ini aku lampiaskan ketika kita semua bersama telah mengakibatkan aku sendiri terluka. Mau buat apa lagi?? Sabar aja laaa..

Setiap malam, aku terfikir, mengapa ko bisa merubah perwatakan mu dari seorang yang gembira.. tiba-tiba mengencang. Tiba-tiba bercerita mengenai sesuatu yang melibatkan privacy dan buku Psycologi. Apa ko punya MOTIF yang sebenar??

Sebelum ini, aku ndak pernah terfikir untuk melaluinya begini. Aku sentiasa bercita-cita untuk mencipta lebih banyak peluang untuk kita semua bersama. Agar kita semua menjadi lebih mesra. Jadi sumpama sekeluarga. Namun, aku ndak sangka.. Begini akhirnya.. Tiada lain yang bisa aku lskuksn melainkan REDHO.. My Name Is SAAT :)

No comments: