PALAT SEMACAM HAMPEH..

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hari-hari kulalui dengan penuh gembira. Kutip pengalaman dan belajar dari persekitaran.. Belajar dengan bunyi-bunyian dan cerita-cerita sekeliling. Serta, menikmati hidup yang entah bila akan tamat.. Mudah2an kita semua panjang umur yaa.

Hampeh?? Memang hampeh. Semangat yang berkobar2 untuk menambah mutu kerja tiba2 dirosakkan oleh satu perasaan yang palat. Benci bila unsur tidak adil berlaku di sekeliling ku. Aku sering menjadi mangsa untuk dijadikan pengajaran kepada warga lain. Mungkin kerana aku tidak seperti yang lain. Kalau kamu mengenali aku secara peribadi, kamu akan dapati satu ruang perbezaan yang besar dan boleh menilai bilakah masanya aku suka atau marah. Aku suka? Memang aku gila.. Aku marah atau endak selesa? Aku akan diam dan senyum macam kambing yang ndak cukup makan tuh. Kalau ku ingat balik.. Adusss.. Dan, aku sudah buat keputusan, ndak mau cadang apa-apa. Bukan merajuk, tapi, simpan dulu.. biarlah aku kasi kepada yang mau.

Last-last, ada jugak yang perasan tentang perubahan mood ku yang ceria tu tiba2 down. Termasuklah dia. Ahhh.. Ada aku kesah?? Memang la ADA!!! Aku ndak pandang kau pun.. Aku pandang kepuasan pelanggan bha.. Tapi, ndak tau la.. Malas aku.. memang palat baccat tambling lah.. Ahhhh.. Enak!!! My Name Is SAAT (mcm mana emotikon marah erk?)

No comments: