SELAMAT DATANG KE DUNIA REALITI

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Olaaa.. Lama betul ndak ku mengintai2 blog aku ni kan.. Heheh.. Kamu harus paham.. aku sedikit sibuk dengan pelbagai kerja.. Awal tahun yang cukup menggembirakan.. Ada banyak perkara yang aku nak share pasal "SELAMAT DATANG" nih.. Hehehe

OK!! Yang pertama mengenai kerja ku.. Of coz, ini adalah berita yang paling hebat dan dahsyat sekali diletakkan sebagai pengunggul carta peristiwa hidupku di tahun 2011 ni. Aku dah dapat tawaran confirmatyion oleh pihak yang berkenaan. Sebelum ni kan aku sbg part-timer jer.. Skung dah boleh menarik nafas lega sedikit.. Bab aku dah mampu bergerak bebas sedikit.. Sikit syak pon.. Ndak banyak.. Huwahuwahuwa.. Thankz a lot to Mr Zhafrin yang sama2 hari tuh p amik exam kat KK. Ntah bagaimana keputusan beliau. Sejak we lost contact each other end of last year.. Aku dah tak tau apa2 pasal beliau.. Bukan tak nak amik tahu.. Cuma MALU nak amik tahu.. Sedar aku siapa jika di bandingkan dengan dia. Tapi, sorang kawan kami si ZUL dari labuan katanya tak dapat.. Hurmm.. Bukan rezeki utk kali ni.. Tapi, yang perlu korang tau.. Usaha tanda kejayaan :)

KEDUA. Nak ucapkan selamat datang kepada someone yang dah bertakhta di hati.. Hahahaha... Lucu kalau korang tau kisah ni.. Mesti Kamurang ketawakan aku.. Tapi, ada aku kesah?? Aku dah jatuh cinta oii.. Hahaha.. Tapi, cinta ini membuat aku bingung.. Buat aku takot dan buat aku rasa bahagia.. SO, aku misti pikir masak2 nih.. Sejak beberapa hari ni, aku rasa bahagia sangat.. Dan suka sangat guna huruf "I" dan "U" ketika berkomunikasi.. Hahaha.. Jangan plak kamu muntah ar kalau aku berI-U sama kamu.. Jangan jelous you all.. I dah ader scandal baruu :P

KETIGA. Huh.. Masuk bab sedih2 lax.. Hadoii.. Sebelum ni, aku rasa sedih jak.. Especially in d'End of 2010. Kawan2 aku mula menjauh.. Dan aku mula belajar melangkah kan kaki secara solo.. Pertamanya aku ndak begitu biasa.. Rasa mcm ada yang tidak lengkap.. Dan akhirnya.. Kini aku berjaya melaluinya secara total.. Dan aku dah bahagia kini. Meskipun aku kadang kala tidak mampu menanggung rasa rindu ngan mereka. Especially bila melihat sesuatu yang mirip milik mereka. Hahaha.. Cerita apakah ini?? Arghhh... Bikin rusak perasaan hepi jak bha.. Huhayy..

KE-4. Ari tuh aku g Felda utk memeriahkan Program GDGW-Joma Masuk ke Felda. Ada ramai artis.. Dan ada ramai jugak Dj dari Muzik Fm yang datang.. Best bekerjasama ngan dorang tuh.. Yang ebatnya, aku banyak mengahabiskan masa dengan berenang ja.. Pida, Kak Zee, Abg Im, si Ariff, si Bahar... Dan paling best, dereba kami pun joint mandi bersama.. Best gilakk.. AKu memang suka berenanag.. Tapi kalau di suh wakil negara.. Kompom kalah. Hahaha :P

Ungkapan Selamat Datang pastinya ku tujukan spesel untuk my beloved ones.. Thankz for coming.. Dan, jangan curik apa2 dalam hati i.. Jangan guris apa2 dalam dinding hati i.. Sebab i takot, bila u nak keluar nanti, i akan rasa kepedihan yang lebih dahsyat daripada biasa.. I tak nak bagi apa2 harapan kat u.. Cuma, i akan lakukan yg terbaik utk kita k.. Miz u much dis ----> (.) Ahahaha.. Kidding :)

Ok lah olz.. Mengantuk plak aku sudah ni.. Esok lusa kalau ada masa, pandai lah aku mencoret2 lagi sini.. Datang2 la kamu tengok2 yaa.. Kaki aku pun dah kebas ni.. Eh, maksud aku.. Jari jemari aku dah kebas menaip.. Apa2hal.. Sentiasalah mengalu-alukan sesuatu yang baik utk datang berkunjung ke hati kita.. Sambut semua yang datang dengan senyuman.. Dan tidak seharusnya perpisahan diakhiri dengan tangisan.. My Name Is SAAT :)

No comments: